مسئول موکب خاتم الانبیاء رفسنجان روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: روزانه افزون بر ۱۰ هزار ماسک در طرح جهادی حاج قاسم سلیمانی در رفسنجان تولید و بین محلات شهری و روستایی و منازل توزیع می شود.

علی میربابایی بیان کرد: امروز بیش از چهار هزار و ۵۰۰ ماسک رایگان در شهرک های بهزیستی، الغدیر، گسترش مسکن مهر و یاسمن، یکهزار و ۵۰۰  ماسک در منطقه نوق و بقیه بین صاحبان مشاغلی که این روزها فعالیت دارند، توزیع شد و این کار تا دفع بیماری کرونا در بین اهالی رفسنجان ادامه خواهد داشت.

وی بیان کرد: اولین کارگاه تولید ماسک از ۲۲ اسفندماه گذشته در هنرستان مرتضوی کار خود را آغاز کرد و سپس با همیاری داوطلبانه مردم، کارگاه هایی در خیابان های شهید مصطفی خمینی، شهید حسینی و معراج، مناطق نوق، محله ماهونک و روستاهای مفت آباد، فتح آباد، عبدالله آباد و غیره ایجاد شد و تولید ماسک رایگان در رفسنجان افزایش یافت.

وی ضمن تقدیر از حمایت و کمک های خیرین، از مردم تقاضا کرد در صورت تمایل به سهیم بودن در تولید ماسک و توزیع رایگان به مردم کمک های نقدی خود را به شماره کارت انصار ۶۲۷۳۸۱۷۰۱۰۰۰۳۸۴۰ واریز کنند.

میربابایی با اشاره به اینکه ضدعفونی خیابان ها و تمام کوچه های شهر رفسنجان نیز توسط  ۳۰ نفر از خادمان موکب انجام می شود افزود: توسط این افراد محلات معراج جنوبی، معراج شمالی، بسیج، سردار جنگل، بلوار امام علی ع‌ و محله های الله آباد، اسماعیل آباد، علی آباد انقلاب و صادق آباد، تمامی دستگاه های خودپرداز و تصفیه کننده آب رفسنجان، کارگاه های دوخت ماسک در شهر رفسنجان و نوق، گلزار شهدا و غیره ضدعفونی و گندزدایی می شود و روزانه بیش از ۲۵ هزار لیتر مواد ضدعفونی کننده برای این امر مصرف می شود.

وی گفت: طرح جهادی تولید ماسک شهید حاج قاسم سلیمانی گامی در راستای پیشگیری از شیوع بیماری کرونا در شهرستان رفسنجان است که توسط موکب خاتم الانبیا و همکاری بسیج دانشجویی، بسیج جامعه پزشکی و اتحادیه انجمن اسلامی دانش آموزان در حال اجرا است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.