به گزارش ایرنا، محمدجواد فدایی روز پنجشنبه در دهمین نشست شورای برنامه ریزی و توسعه استان در سال جاری افزود: خسارات ناشی از سیل باید در زمانی مشخص توسط فرمانداران و در فرم و سایتی خاص درج شود که با بررسی کارشناسان مدیریت بحران اعتبارات لازم به این حوزه‌ها اختصاص می‌یابد.

وی اظهار داشت: مبنای اختصاص اعتبارات در بحث خسارات ناشی از سیل و همچنین در تمامی برنامه ریزی ها، ارائه اطلاعات دقیق توسط توسط مسئولان است لذا هیچگونه سوگیری در اختصاص این اعتبارات وجود ندارد.

استاندار کرمان با اشاره به تعویق سال مالی تا اعلام تاریخ جدید در کشور تصریح کرد: دستگاه هایی که اعتبارات خود را جذب نکرده اند تا پایان فروردین ماه سال ۹۹ نسبت به جذب این اعتبارات اقدام کنند.

وی با اشاره به عملکرد به نسبت مطلوب این شورا در سال ۹۸ افزود: با تحلیل عملکرد شورا در سال ۹۸ و بررسی تأثیر آن در حل مسائل استان، زمینه عملکرد بهتر شورای برنامه ریزی و توسعه استان کرمان در سال ۹۹ فراهم می شود.

همچنین در این نشست توزیع شهرستانی جبران خسارت بهره برداری از معادن و صنایع معدنی؛ اعتبارات بازپرداخت فروش و واگذاری اموال منقول و غیر منقول دولتی ؛ اعتبارات ماده ۱۰ بخش کشاورزی با موضوع جبران خسارات ناشی از سیل با اکثریت آرا به تصویب رسید.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.