حجت‌الاسلام عباس توان روز جمعه در جمع خبرنگاران در ستاد انتخابیه شهرستان کرمان با اشاره به وحدت و همدلی بین هیات اجرایی و نظارت استان کرمان افزود: حضور مردم کرمان به ویژه در گلزار شهدای کرمان در کنار مزار شهید حاج قاسم سلیمانی  از ساعات آغازین بی نظیر بوده است.

وی با اشاره به اینکه فرماندار کرمان زمینه سازی‌ها و تدابیر مطلوبی را برای برگزاری این انتخابات در شهرستان های کرمان و راور اندیشیده اند گفت: از ساعت ۴ صبح امروز نماینده‌های فرماندار و اعضای شعب اقلام انتخاباتی را به شعب اخذ رای  تحویل داده‌اند و راس ساعت ۸ تمام حوزه های اخذ رای  حتی شعب سیار ما آماده بودند و این مهم نشان از تدابیر مطلوب در شهرستان های کرمان و راور بوده است.

عضو هیات اجرایی شهرستان کرمان به افزایش تعدادهای صندوق‌های اخذ رای نسبت به سنوات گذشته اشاره کرد و گفت: انتخابات اساسی ترین مساله  در  انقلاب و نظام است و مردم با صندوق رای سرنوشت خود را تعیین می‌کنند و قدرت نظام با انتخابات و با حضور مردم در پای صندوق های رای بیشتر می شود.

۳۱ نفر نامزد انتخاباتی در حوزه انتخابیه کرمان و راور در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی برای کسب دو کرسی مجلس با یکدیگر رقابت می کنند .

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.