حجت الاسلام رضا حدادی در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن گرامیداشت چهلمین سالروز شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، اظهار کرد: برای هرچه بهتر برگزار شدن مراسم چهلم این شهید بزرگوار، اداره کل اوقاف و امور خیریه استان نیز با همکاری سایر سازمان‌ها تمهیداتی اندیشیده است.

وی با بیان این مطلب که با تقسیم بندی که انجام شده است، اداره کل اوقاف و امور خیریه کرمان میزبان بسیج طلاب و حوزه‌های علمیه در بحث اسکان و پذیرایی است، اظهار کرد: در این زمینه چهار محل در شهر کرمان برای اسکان میهمانان درنظر گرفته شده است که شامل امامزاده محمد، عباسعلی، مهدیه امام خمینی در اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان کرمان و پرورشگاه دیلمقانی است.

سرپرست معاونت فرهنگی اداره اوقاف و امور خیریه استان کرمان با اشاره به اینکه مجموع ظرفیت این چهار محل اسکان یک هزار و ۴۰۰ نفر است، اظهار کرد: از جمعه شب ۲۵ بهمن لغایت یکشنبه شب ۲۷ بهمن آمادگی پذیرش و پذیرایی از میهمانان را داریم.

وی با بیان این مطلب که پیش بینی دقیق جمعیت را نمی‌توانیم داشته باشیم اما ما در حد توان و ظرفیت آمادگی پذیرش را داریم، بیان داشت: پیش بینی می‌کنیم که در روز ۲۷ بهمن بین ۱۰ تا ۱۵ هزار پرس غذا نیز تهیه و میان مردم توزیع شود.

حجت الاسلام حدادی تصریح کرد: باتوجه به اینکه در چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب قرار داریم، برنامه ریزی شده است که در ۴۱ بقا متبرکه در سراسر استان مراسم چهلم شهید سلیمانی برگزار شود.

وی با اشاره به مسائل و مشکلات پیش آمده در روز تشییع این سردار شهید، اظهار داشت: ان شاءالله باید بیشتر به اقشار آسیب پذیر همانند کودکان و افراد مسن توجه شود که در این زمینه مردم و همکاران باید همکاری لازم را داشته باشند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.