به گزارش ایرنا آیت الله سید محمد علی موسوی جزایری روز سه شنبه در تجمع بزرگ ۱۵ هزار نفری اقتدار بسیجیان خوزستان در چهلمین سالروز تشکیل بسیج در محل پادگان امام خمینی (ره) اهواز اظهار داشت: خوزستان در دوران دفاع مقدس پیشقدم بود و در روزهای نخست نیروهای مردمی، فعالان بسیجی و انقلابی جوان استان بودند که مسئولیت دفاع از ایران را بر دوش داشتند.

وی افزود: اخبار این رشادت های بسیجیان خوزستان در کشور به صورت کامل منتشر نشده و برخی از مسئولان اخبار جنگ را به امام خمینی (ره) به صورت کامل منتقل نمی کردند تا اینکه در ملاقاتی با امام خمینی(ره) و شهید بهشتی داشته و موارد مورد نظر را منتقل کردیم و نیروهای جبهه بهتر از قبل ساماندهی شدند. 

عضو خبرگان رهبری گفت: خوزستان در صحنه های پرخطر و انقلابی همواره پیشتاز بوده و در این مسیر نیز شهدای زیادی را تقدیم انقلاب کرده است .

وی بیان کرد: آمریکا و اسرائیل دیگر مانند گذشته نمی توانند تهدید و به ما آسیبی وارد کنند چرا که دیگر ایران اسلامی به یکی از قدرت های بزرگ منطقه تبدیل شده و توطئه ها را بیجواب نمی گذارد .

آیت الله موسوی جزایری گفت: ساقط کردن پهپاد پیشرفته آمریکا تنها بخشی از اقتدار نیروهای مسلح بود که زهرچشمی برای دشمنان بود تا دیگر ایران را دست کم نگیرند. 

وی ادامه داد: رهبر معظم انقلاب چند جهاد را برای ما ترسیم کرده اند؛ جهاد نظامی که در این زمینه به اوج اقتدار رسیده و باید آمادگی خود را روز به روز بیشتر کنیم، در جهاد فرهنگی نیز در صحنه های مساجد، دانشگاه‌ها و حوزه های علمیه نیز شاهد تلاش های خوبی هستیم اما  جهاد علمی نیز از اهمیت بالایی برخوردار است. 

زعیم حوزه های علمیه خوزستان گفت: رهبر معظم انقلاب همواره از متخصصان، دانشمندان و نیروهای علمی توانمند حمایت کرده اند و انتظار می‌رود از این ظرفیت برای تامین نیازهای صنعتی و اقتصادی کشور بیشتر استفاده شود.

وی بر استفاده بیشتر از ظرفیت بسیج دانشگاه ها و حوزه های علمیه تاکید کرد و گفت: خوزستان استعدادهای فراوانی دارد که در این شرایط سخت اقتصادی بسیجیان می توانند نقش موثری ایفا کنند.

عضو خبرگان رهبری گفت: اکنون روزهای سختی را سپری می کنیم و بسیجیان باید در زمینه های اقتصادی نیز درکنار سایر اقشار جامعه فعالیت بیشتری داشته باشند.

وی ادامه داد: رهبر معظم انقلاب از تمامی اقشار جامعه برای مقابله با دشمن و همچنین تلاش برای فعالیت اقتصادی و از بین بردن نیازهای کشور به خارج درخواست کرده است .

تجمع بزرگ ۱۵ هزار نفری بسیجیان خوزستان در چهلمین سالروز تاسیس بسیج مستضعفین روز سه شنبه با حضور آیت الله موسوی جزایری زعیم حوزه های علمیه خوزستان ، غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان ، سرتیپ پاسدار حسن شاهوارپور فرمانده سپاه ولیعصر خوزستان ، امیر سرتیپ دوم حمزه بیداری و جمعی از فرماندهان نیروهای مسلح در پادگان امام خمینی (ره) اهواز برگزار شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.