فرماندار عجب شیر روز دوشنبه در جمع راهپیمایان این شهرستان با گرامیداشت فرا را رسیدن یوم الله ۱۳ آبان، روز دانش آموز و مبارزه با استکبار جهانی اظهار داشت: حضور پر شور مردم در راهپیمایی این روز بزرگ جواب دندان شکنی به دسیسه های شوم استکبار جهانی به سرکردگی آمریکای جنایتکار است.

عادل اصغرپور با اشاره به شرایط حساس منطقه و جهان افزود: نقش و حضور مردم در مراسم های ملی و مذهبی بسیار مهم است زیرا تجربه نشان داده که هر جا که مردم حضور پررنگی داشته اند، دشمن نا امید شده است.

وی ادامه داد: امروز توجه و نگاه همه جهانیان به سمت جمهوری اسلامی ایران است و در این شرایط این حضور پر شور و وحدت آفرین همه نقشه های شوم دشمنان را نقش بر آب می کند.

اصغرپور با اشاره به وقایع ۱۳ آبان در سال‌های ۴۳، ۵۷ و ۵۸، افزود: در ۱۳ آبان وقایع مهمی همچون تبعید امام خمینی(ره)، شهادت دانش‌آموزان و تسخیر لانه جاسوسی رخ داده که ماهیت مشترک این سه رخداد تاریخی مبارزه با استکبار جهانی است.

فرماندار عجب شیر، ۱۳ آبان را یکی از شاخص‌ترین ایام‌الله انقلاب دانست و تصریح کرد: ۱۳ آبان دست جاسوسان و ایادی استکبار را از این مرز و بوم کوتاه کرد.

اصغرپور ادامه داد: ما برای مبارزه با استکبار جهانی در طول ۴۰ سال پس از پیروزی انقلاب اسلامی هزینه‌های سنگینی پرداخت کرده‌ایم و همواره به نتایج آن افتخار می‌کنیم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.