به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام حسن علیدادی سلیمانی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه کرمان با دعوت خود و همگان به رعایت تقوای الهی اظهار کرد: افراد باید از پذیرش مسئولیتی که توانایی انجام آن را ندارند خودداری کنند.

وی در ادامه با گرامیداشت دهه فجر اظهار کرد: خدمات فراوانی در طول عمر ۴۱ ساله نظام جمهوری اسلامی ایران ارائه شده است و وظیفه مسئولان خدمت رسانی به مردم است.

نماینده ولی فقیه در استان کرمان با اشاره به نقش مؤثر نیروهای هوایی ارتش در پیروزی انقلاب اظهار کرد: ارتش قبل و بعد از انقلاب نقش تأثیرگذاری داشته و دینش را به انقلاب ادا کرده است.

حجت الاسلام علیدادی سلیمانی از مردم خواست که حضوری گسترده در راهپیمایی ۲۲ بهمن داشته باشند و عنوان کرد: این اقدام بیانگر پشتیبانی مردم از نظام است و باعث وحدت، عزت و غرور ملی می‌شود.

امام جمعه کرمان گفت: مشارکت گسترده مردم در آئین‌های مذهبی و ملی راه نفوذ را بر دشمنان می‌بندد.

حجت الاسلام علیدادی سلیمانی همچنین با اشاره به برگزاری انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در اسفندماه امسال گفت: مردم مانند همیشه حضوری پرشور در انتخابات خواهند داشت.

وی با تاکید بر لزوم انتخاب افراد اصلح به عنوان نماینده مجلس گفت: امیدواریم با حضور گسترده مردم و انتخابات نمایندگان اصلح مجلسی قوی داشته باشیم.

امام جمعه کرمان انتخاب اصلح را در وضع قوانین مناسب تأثیرگذار دانست و گفت: باید افرادی انقلابی، خدمتگزار، ارزش محور و مؤمن را به عنوان نماینده انتخاب کنیم که شوق خدمت داشته باشند و شیفته قدرت نباشند.

وی با بیان اینکه گفت: تضعیف شورای نگهبان در واقع منجر به تضعیف مجلس می‌شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.