حجت الاسلام و المسلمین اله نور کریمی تبار در خطبه های نماز جمعه ایلام ضمن تسلیت ایام فاطمیه اظهار داشت: نظام جمهوری اسلامی ایران در قالب مردم سالاری دینی و ایستادگی در برابر فزون خواهی های استکبار جهانی با پایبندی به شعارهای انقلاب ایستاده است.

وی افزود: ایران رشد و بالندگی خوبی با متوسط رشد جهانی داشته و با پایبندی به پایه های انقلاب و رشد علمی خود برای دنیا خیره کننده است.

امام جمعه ایلام یادآور شد: در شرایط اقتصادی کنونی که تحریم های ظالمانه بر کشور ما حکمفرماست باید اقتصاد مقاومتی تقویت شود چرا که تقویت فرهنگی و معنوی زمینه ساز توانمندی های دیگر خواهد بود.

حجت الاسلام کریمی تبار به شهادت سردار سلیمانی و همراهانش اشاره کرد و گفت: نقش معنویت در جامعه با تشییع پیکر پاک این شهدا سبب سردرگمی دشمنان شد و بر اساس فرمایش رهبری همین شعارهای مردم سوخت موشک های سپاه و فرود آنها در مقر آمریکایی ها در عراق بود.

وی تاکید کرد: خودباوری از عوامل تاثیرگذار برای توانمند شدن است و برای توسعه در عرصه های مختلف علمی، اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و اقتصاد برون زا به تقویت نیاز داریم.

نماینده ولی فقیه در استان تصریح کرد: آمریکا برای فریب دادن جهان، اجساد کشته شدگان حمله اخیر ایران به پایگاه نظامی در عراق را به افغانستان برده تا  این تلفات به این کشور نسبت داده شود.

وی تاکید کرد:  استکبار جهانی برای رسیدن به اهدافش در منطقه، سردار سلیمانی را ترور و به شهادت رساند اما  ثمره خون شهدای مقاومت ترک نیروهای آمریکا از خاک عراق با ذلت و خواری بود.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت: دشمنان اسلام از این موقعیت سوءاستفاده کرده و عکس سردار دلها را پاره کردند و سفیر انگلیس نیز از این افراد حمایت کرد اما برخورد قاطعانه ای در مقابل این کار انجام نشد.

حجت الاسلام کریمی تبار اضافه کرد: تجارب گذشته به ما نشان داده اعتماد به دشمنان بجز ذلت و خواری اثری ندارد و نباید انتظار داشت مشکلات درونی ما توسط دشمنان حل شود.

امام جمعه ایلام گفت: تنها راه رسیدن به ساحل نجات تبعیت از سلاله حضرت زهرا(س) و گوش بفرمان رهبر انقلاب بودن است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
2 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.