حجت الاسلام عبدالعلی ابراهیمی در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرری در حرم عبدالعظیم (ع) با اشاره به نزدیکی حماسه ۹ دی اظهار داشت: جوانان کشور که به علت نداشتن بصیرت کافی با مکر دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران به چاه افتادند باید از اتفاقات گذشته که درسال۸۸ رخ داد درس گرفته وبه دشمن بهانه آشوب در کشور را ندهند.
وی تصریح کرد: دشمنان نظام با بهانه های مختلف به دنبال ایجاد ناامنی در کشور هستند که باید با داشتن بصیرت در جامعه این بهانه را از دشمنان بگیریم.
خطیب جمعه شهرری ادامه داد: دشمنان نظام در اغتشاشات اخیر با طراحی سه ساله به دنبال نابودی کشور بودند دشمنان انقلاب اسلامی در گذشته از طریق جنگ تحمیلی وهم اکنون از طریق جنگ نرم و بهانه مختلف گرانی بنزین به دنبال نابودی نظام هستند که باید با داشتن بصیرت در مقابل آنها ایستادگی کرد.
وی بیان کرد: امسال انتخابات مجلس را در پیش داریم که باید در جریان تایید یا رد صلاحیت ها با داشتن بصیرت به فکر اداره کشور باشیم و به بهانه انتخابات اجازه ناامنی دوباره در کشور را به دشمنان ندهیم.
ابراهیمی ادامه داد: مردم باید با توجه به سوابق سیاسی افراد اصلح وشایسته را انتخاب کنند که این هم نیازمند داشتن بصیرت در جامعه است.
ابراهیمی در ادامه با اشاره به ۷ دی ماه سالروز تاسیس نهضت سواد آموزی گفت: مبارزه با جهل وبی سوادی راه مهمی است که از راه کسب علم ودانش به دست می آید و منجر به ایجاد به بصیرت در جامعه می شود
وی ادامه داد: آمار بی سوادی در جامعه نگران کننده است که وظیفه مسئولان درباره کاهش بی سوادی در جامعه ایجاد شرایط تحصیل برای قشر محروم است.
ابراهیمی در ادامه با اشاره به ۱۰ دی سالروز ولادت حضرت زینب وروز پرستار گفت: پرستاران صنف خدمات دهنده در جامعه هستند که بیشترین زمان خود را در راستای خدمت به بیماران سپری می کنند
وی با اشاره به اینکه حجاب محدودیت نیست ادامه داد: بانوان جامعه باید در حجاب حضرت زینب را الگو، سرمشق خود قرار داده و با حجاب خود جواب دندان شکن به افرادی که آن را محدودیت می دانند بدهند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.