به گزارش ایرنا، حجت الاسلام حسین رجایی پور، در خطبه های نماز جمعه این هفته سیمرم با اشاره به نزدیکی به زمان انتخابات شوراهای اسلامی و ریاست جمهوری اظهار کرد: نامزدهای این دوره در تبلیغات خود از وعده هایی سخن بگویند که بتوان آنها را در عمل نیز اثبات کرد.
وی تصریح کرد: نامزدهای انتخابات، برای رضایت خداوند متعال گام در این عرصه بگذارند و در این میدان رعایت اخلاق، وعده های قابل عمل و دوری از اسراف همراه با صداقت را در نظر بگیرند.
خطیب جمعه سمیرم با ابزارامیدواری ازاینکه ملت ایران همچون گذشته با حضوری گسترده و فراگیر همراه با بصیرت برای انتخاب فردی اصلح به میدان بیایند اضافه کرد: دراین صورت در آینده شاهد رهایی کشورمان از مشکلات اقتصادی و معیشتی خواهیم بود.
حجت الاسلام رجایی پور افزود: عمل به اقتصاد مقاومتی و شعار سال و وحدت کلمه و بصیرت، راهی برای اقتدار بیش از پیش کشورمان است تا همانگونه که امام خمینی (ره) فرمودند «بزرگتر از آمریکا هم نتواند هیچ غلطی بکند.»
امام جمعه سمیرم در بخش دیگر خطبه ها با تبریک اعیاد شعبانیه اظهار کرد: ولادت امام حسین (ع)، سرمشق آزادگی و ایثار و نماد خط سرخ شهادت و نامگذاری این روز به نام روز پاسدار از سوی بنیان گذار انقلاب اسلامی نشان از یکی بودن خط سپاه اسلام با عاشورای حسینی است.
وی با تبریک به ولادت حضرت ابوالفضل (ع) و نامگذاری آن به نام روز جانباز گفت: جانبازان کشور حق زیادی بر گردن ما و نظام جمهوری اسلامی ایران دارند و ما باید قدردان آنها باشیم.
6022 / 7147 خبرنگار: افشاری - انتشار: عمادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.