قربانعلی سعادت روز چهارشنبه در جلسه آموزشی کارکنان حراست فرمانداری ها و شهرداری های آذربایجان غربی افزود: نباید فضای انتخابات به یک فضای تخریبی و غیرسالم تبدیل شود بلکه کاندیداهایی که قصد خدمت دارند، باید با رعایت اخلاق اسلامی، وارد عرصه انتخابات شوند و برای رای آوردن، دیگران را تخریب نکنند.
وی اظهار کرد: بداخلاقی ها و تبدیل شدن فضای انتخابات به فضای توهین و تخریب، انگیزه مشارکت را در جامعه از بین می برد که به همین منظور رعایت اخلاق در تبلیغات و انتخابات، از جمله کارهای اساسی است که باید مورد توجه قرار گیرد.
وی با اشاره به توطئه های دشمنان قسم خورده نظام جمهوری اسلامی ادامه داد: دشمنان از همان ابتدای پیروزی انقلاب، سعی داشتند بین مردم و حکومت فاصله بیندازند و مردم را در خصوص تعیین سرنوشت خود بی اعتنا کنند.
وی اضافه کرد: به رغم تلاش دشمنان همیشه شاهد حضور پرشور و حداکثری مردم در صحنه و ناکام ماندن نقشه های دشمنان بوده ایم و در انتخابات پیش رو نیز حماسه آفرینی ملت بزرگ ایران اسلامی بار دیگر دسیسه های دشمنان را خنثی خواهد کرد.
استاندار آذربایجان غربی گفت: انتخابات مشی مترقی نظام جمهوری اسلامی برای جابجایی قدرت به دست مردم است و صحنه ای است که مردم با حضور در آن، سرنوشت کشور را رقم می زنند و این مسیر باید حراست و پاسداری شود.
معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی نیز در این جلسه گفت: آمشارکت حداکثری در انتخابات پیش رو برای نظام جمهوری اسلامی مهمترین امر است که باید برای تحقق این امر باید زیرساخت ها، زمینه ها و فرصت های لازم برای حضور پرشور مردم در صحنه فراهم شود.
علیرضا رادفر افزود: حضور پرشور و حداکثری مردم در انتخابات، در حقیقت پیام اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران را به جهان مخابره می کند و بیانگر این است که مردم علی رغم مشکلات خود، پشتیبان نظام هستند.
وی اظهار کرد: در نظام مقدس جمهوری اسلامی، همه کارگزاران نظام، مستقیم و یا غیرمستقیم به واسطه مردم انتخاب می شوند و این افتخاری برای این نظام محسوب می شود.
رادفر در ادامه ضرورت عمل به قانون در راستای برگزاری انتخاباتی سالم و شکوهمند را مورد تاکید قرار داد و بیان کرد: عمل به قانون وظیفه ماست و مردم هرچه مطمئن باشند که متولیان انتخابات، سلامت انتخابات را تامین می کنند، حضورشان در صحنه بیشتر خواهد شد.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار آذربایجان غربی نیز در این جلسه با تاکید بر تقویت جایگاه حراست در نظام اداری گفت: تقویت جایگاه حراست می تواند نظام اداری را به سمت تعالی و پیشرفت سوق دهد و مفسده های احتمالی را به حداقل برساند.
نادر صفرزاده اظهار کرد: کارکنان حراست باید با دقت و تیزبینی، زمینه های بروز تخلفات را از بین ببرند.
وی اضافه کرد: توسعه دولت الکترونیک و گسترش اینترنت پرسرعت در روستاها از مهمترین برنامه هایی است که دولت دنبال می کند که با تحقق کامل این اقدامات در استان، مردم 2 هزار و 800 روستا و آبادی در استان به موقع در جریان آخرین اخبار و اطلاعات قرار می گیرند و به سهولت نیز خدمات دولتی را دریافت می کنند.
به گزارش ایرنا، پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا همزمان با دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در 29 اردیبهشت سال جاری برگزار خواهد شد.
8137/2093 ** خبرنگار: سیده فاطمه سجادی ** انتشاردهنده: صابر چهرقانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.