به گزارش ایرنا، آیت الله محسن مجتهد شبستری در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان با اشاره به حضور گسترده مردم در انتخابات، افزود: ارج نهادن به مقام شامخ شهدا، توجه به ارزش‌های دینی و حفظ تمامیت ارضی کشور از پیامدهای شرکت گسترده مردم در انتخابات است.
وی حضور پرشور مردم در انتخابات را نشان دهنده حمایت مردم از تولید داخلی، اقتصاد مقاومتی و عدم وابستگی به کشورهای خارجی دانست و اظهار کرد: ملت ایران با انتخاب اصلح خود، مشت محکمی به دشمنان و آمریکای جنایتکار می‌زنند.
امام جمعه تبریز با اشاره به فرمایش های رهبر معظم انقلاب گفت: با برگزاری انتخابات، کشور طراوت تازه‌ای پیدا می‌کند و برنده واقعی، نظام جمهوری اسلامی ایران و ملت است.
آیت الله شبستری، دیانت، کارآمدی، مدیریت انقلابی و ولایت مداری را از جمله ملاک‌های مهم برای انتخاب فرد اصلح اعلام کرد و ادامه داد: حفاظت از آرای مردم و نیز حفظ نظم و انضباط بر همگان لازم است و مسئولان انتخابات باید مراقب باشند تا کوچک‌ترین تخلفی نیز اتفاق نیافتد.
وی با تاکید بر اهمیت پایبندی به نتیجه انتخابات، گفت: در ایران قانون حاکم است و بعد از اعلام نتایج و تایید از سوی مراجع قانونی باید همه به نتیجه احترام بگذارند و در صورت وجود اعتراض از راه قانونی مطرح و بررسی شود.
آیت الله مجتهدشبستری اظهار کرد: آرای مردم همانند تیرهایی است که به قلب آمریکا نشانه می‌روند و ضروری است بعد از اعلام نتایج، رقابت های بین نامزدها به رفاقت تبدیل شود و همه با کمال صمیمیت و احترام، در مقابل قانون تسلیم باشند.
دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اسلامی ایران و پنجمین دوره انتخابات شورای شهر و روستا در تمام شهرها و روستاهای آذربایجان شرقی و میان دوره ای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در 2 حوزه اهر - هریس و مراغه - عجب شیر برگزار می شود.
خبرنگار: پرویز بابائی ** انتشار دهنده:محمد رستگار
8023/6183
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.