به گزارش خبرنگار مهر، محمدباقر نوبخت عصر پنجشنبه در مراسم بهره‌برداری از ۳۵۰ واحد مسکن مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان‌های جنوبی و شرقی استان کرمان طی تفاهمنامه سازمان برنامه و بودجه کشور و کمیته امداد امام خمینی بیان داشت: احداث هزار پنل خورشیدی در پشت بام خانه مددجویان کمیته امداد مورد موافقت قرار گرفته لذا امیدواریم تا دهه فجر سال آینده این تعداد پنل عملیاتی شوند ضمن اینکه تا هفته دیگر اعتبار این طرح از طرف سازمان برنامه و بودجه تأمین می‌شود.

وی افزود: در ارتباط با مشکل ضمانتنامه‌های بانکی مددجویان کمیته امداد امام خمینی که استاندار کرمان آن را مطرح کرد نیز ۲۰ میلیارد تومان به صندوق ضمانت کمیته امداد اختصاص خواهیم داد تا مشکل ضمانتی مددجویان مرتفع شود.

در این مراسم محمدجواد فدایی استاندار کرمان همچنین گفت: خانواده‌های تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی باید توانمند شوند.

وی بحث مسکن مددجویان اشاره کرد و افزود: در زمینه مسکن مددجویان کمیته امداد امام خمینی اقدامات خوبی تانجام شده از جمله احداث ۱۰ هزار واحد مسکونی در منطقه محروم جنوب استان را می‌توانیم ببینیم.

استاندار کرمان تصریح کرد: کمیته امداد امام خمینی استان کرمان در سال گذشته هفت هزار شغل برای مددجویان ایجاد کرده همچنین در سال جاری هم ۱۲ هزار شغل را تعهد کرده است.

فدایی گفت: از مشکلات پیش روی مددجویان کمیته امداد امام خمینی استان کرمان می‌توان به عدم توانایی در تأمین ضمانت نامه دریافت وام و تسهیلات اشاره کرد که در این راستا در استان اقداماتی انجام شده ما از رئیس در سازمان برنامه و بودجه کشور درخواست داریم در این خصوص نگاه و اقدام ویژه‌ای به استان داشته باشند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.