استاندار کرمان روز پنجشنبه در آئین بهره‌برداری از یکهزار و۳۵۰ واحد مسکن مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان‌های جنوبی و شرقی استان کرمان طی تفاهمنامه سازمان برنامه و بودجه کشور و کمیته امداد امام خمینی(ره) در شهر دوساری با حضور رییس سازمان برنامه و بودجه کشور گفت: خانواده‌های تحت پوشش را باید توانمند بسازیم و در حوزه مسکن نیز اقدامات خوبی برای این افراد انجام شده است.
محمدجواد فدائی با بیان اینکه طی یکسال گذشته هفت هزار شغل توسط کمیته امداد در استان کرمان ایجاد شده ، گفت: اشتغال برای مددجویان کمیته امداد از اهمیت ویژه‌ای برخوردار می باشد لذا امسال ایجاد ۱۲ هزار شغل تعهد کمیته امداد امام خمینی (ره) استان است.
وی با اشاره به مشکل مددجویان کمیته امداد در تامین ضمانت‌نامه برای دریافت وام عنوان کرد: برای افرادی که توانایی تامین ضمانت‌نامه جهت دریافت وام ندارند اقداماتی در استان انجام داده‌ایم.

محمدباقر نوبخت معاون رییس جمهوری در ادامه سفر یک روزه خود به جنوب استان کرمان ضمن بازدید از شهر ۵ هزار نفری شهر دوساری از ساختمان نیمه تمام شهرداری(دارای ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی است) بازدید کرد و قول مساعد تکمیل و تجهیز این ساختمان را داد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.