سهراب روستایی روز یکشنبه با اشاره به اینکه ۲ هزار و ۵۸۸ بیمار سخت درمان و ۲۵۱ بیمار خاص تحت حمایت کمیته امداد استان کرمان قرار دارند، افزود: این بیماران در زمینه پرداخت هزینه‌های درمانی خود با مشکلات زیادی روبه‌رو هستند.

وی بیان کرد: بیماران سخت درمان تحت حمایت این نهاد شامل ۱۸ گروه از بیماران از جمله افراد دارای بیماری‌های شدید پوستی، بیماری‌های سخت داخلی، انواع سرطان، پیوند اعضا، انواع سندروم‌ها، بیمارهای قلبی و عروقی، دیابت مزمن و عوارض ناشی از آن، بیمارهای مادرزادی، بیمارهای شدید ریوی و بیمارهای عفونی هستند.

روستایی ادامه داد: بیماران خاص تحت حمایت شامل بیماران هموفیلی، تالاسمی، ام‌اس، دیالیز و پیوند کلیه هستند که کمیته امداد با پرداخت بخشی از هزینه‌های دارویی این بیماران از آن‌ها حمایت می‌کند.

وی افزود: ۸۱۷ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان در هفت‌ماهه امسال برای درمان بیماران سخت درمان و خاص تحت حمایت کمیته امداد استان کرمان هزینه شده است.

قائم‌مقام کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمان به اجرای "طرح شفا" توسط این نهاد به‌منظور حمایت از بیماران سخت درمان و خاص تحت حمایت اشاره کرد و گفت: مردم خیر و نیکوکار می‌توانند در قالب طرح شفا حمایت مالی و تأمین بخشی از هزینه‌های معالجه و درمان بیماران خاص و سخت درمان که نیازمندی آن‌ها به تأیید اداره پذیرش و مددکاری کمیته امداد رسیده است را عهده‌دار شوند.

وی ادامه داد: در قالب طرح شفا فرد می تواند به‌ صورت دائم و یا برای مدت مشخص، در حد توان مبلغی را به بیمار تحت حمایت خود و یا بیمارانی که بنا به تشخیص مسئولان درمان کمیته امداد در اولویت دریافت خدمات هستند، پرداخت کند و با کمک خود گوشه ای از درد و رنج این خانواده ها را کاهش دهند.

روستایی به بالا بودن هزینه‌های درمانی بیماران سخت درمان و خاص اشاره کرد و از خیران و مردم نیکوکار خواست با مشارکت در طرح شفا کمیته امداد را در پرداخت هزینه‌های درمانی این بیماران یاری کنند.

خیران و مردم نیکوکار می‌توانند کمک‌های نقدی خود برای حمایت از بیماران سخت درمان و خاص تحت حمایت کمیته امداد استان کرمان را به شماره‌حساب ۰۱۱۲۶۷۴۰۱۴۰۰۷ بانک ملی با شناسه پرداخت ۸۸۰۳۱۹۰۲۵ نزد صندوق امداد ولایت و یا شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۳۰۴۶۱ بانک ملی به نام کمیته امداد واریز کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.