به گزارش خبرنگار مهر، رضا نوروزی عصر چهارشنبه در مراسم بهره برداری از دو طرح تولیدی و اشتغال زایی شهرستان نکا گفت: ۸۰ طرح با اعتبار ۳ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان تسهیلات اشتغال زایی با ایجاد فرصت شغلی بیش از ۱۰۰ نفر آغاز و در دهه فجر به بهره برداری می‌رسد.

وی همچنین افزود: بیش از ۴ هزار فرصت شغلی از ابتدای سال برای مددجویان تحت حمایت این مجموعه ایجاد شد که خوشبختانه با حمایت هرچه بیشتر مسئولین این مقدار روند افزایشی را در پیش خواهد گرفت.

مدیرکل کمیته امداد مازندران با اشاره به خانه دار شدن ۶۱ مددجوی تحت حمایت کمیته امداد تصریح کرد: با کمک خیرین، بسیج سازندگی، کمک‌های بلاعوض کمیته امداد و آورده مددجویان ۶۱ واحد مسکونی ساخته و در دهه فجر تحویل آنها داده خواهد شد.

به گفته نوروزی بخش اعظمی از خانه‌های آماده تحویل مددجویان مربوط به سیل گذشته بود که بیش از ۴ هزار واحدهای مسکونی تعمیر و تحویل خانواده‌ها شد همچنین در حوزه ساخت خانه‌های مددجویان امید است تا پایان سال جاری بیش از ۲۰۰ واحد مسکونی آماده تحویل مددجویان شود.

این مسئول ادامه داد: ۸۰ هزار خانواده تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) قرار دارند که از خدمات این نهاد انقلابی بهره مند می‌شوند.

گفتنی است، دو طرح اشتغال زایی مهد و پرورش غاز در حوزه تولیدی و خودکفایی در روستای آبلو از بخش مرکزی نکا با هدف رونق اقتصادی در توسعه روستایی و بستر سازی فرصت شغلی برای ۸ نفر با اعتبار ۱۲۰ میلیون تومان افتتاح و به بهره برداری رسید.

دیدار با خانواده‌های شهدای مدافع حرم شهید عبدالرحیم فیروزآبادی و شهید ابراهیم عشریه از جمله برنامه‌های مدیرکل امداد مازندران دراین شهرستان بود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.