عباس اهرابی  روز چهارشنبه در مراسم افتتاح ۱۸۳ واحد مسکن مددجویی استان در روستای ملاسرای شفت به طور نمادین با حضور استاندار گیلان  افزود:  از دو هزار واحد مسکن مددجویی احداث شده طی دو سال گذشته ، ۲۲۰ واحد  طی دهه فجر سال گذشته  تحویل مددجویان شد .

 وی با بیان اینکه یک هزار واحد نیز مدتی قبل توسط سازمان برنامه و بودجه  افتتاح شد به ۱۸۳  واحد افتتاحی  امروز نیز اشاره و  تصریح کرد:سازمان برنامه و بودجه حدود ۶۰ میلیارد تومان برای ساخت این واحدها اعتبار اختصاص داد ؛ ضمن آنکه مابقی واحدها را نیز با کمک سپاه  و خیران ( به عنوان آورده خانواده در  ساخت مسکن مددجویی )  احداث خواهد شد.

 وی یکی از مشکلات اساسی خانواده ها به ویژه  زنان سرپرست خانوار را مسکن عنوان و  بیان کرد:  با احداث واحدهای مددجویی می توان خدمت ماندگاری را به نیازمندان انجام داد.

اهرابی همچنین با اشاره به اعتبارات اشتغالزایی گفت: حدود ۹۰ میلیارد تومان سال گذشته به عنوان تسهیلات اشتغالزایی به مددجویان کمیته امداد استان پرداخت شد و امسال با اختصاص ۲۲۰ میلیارد تومانی اعتبارات تسهیلات اشتغالزایی مددجویی این اعتبارات سه برابر شده است.

سید محسن موسوی فرماندار شفت نیز خواستار افزایش اعتبار شهرستان شفت به عنوان شهرستان کمتر توسعه یافته استان شد.

حدود ۱۱۶ هزار خانوار تحت پوشش کمیته امداد گیلان هستند .

در پنجمین روز دهه فجر ۱۸۳ واحد مسکن مددجویی استان با حضور استاندار گیلان به طور همزمان به صورت نمادین در روستای ملاسرا از توابع شهرستان شفت رسما واگذار شد.

 از مجموع واحدهای مسکونی ۱۴۸ واحد روستایی و ۳۵ واحد شهری است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.