حسن عبداللهی اصل روز یک‌شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: گازرسانی به روستای پیرشه، احداث سد آبخیزداری در روستای سلیمان کندی، عملیات زیرسازی، بهسازی، جدول‌گذاری و آسفالت‌ریزی معابر داخلی شهری و روستایی، افتتاح مدرسه ۶ کلاسه شهر مرگنلر و مدرسه ۶ کلاسه روستای خضرلو و واگذاری مساکن مددجویی تحت حمایت بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی(ره)، اجرای طرح هادی روستایی، بهسازی و مقاوم‌سازی مسکن روستایی و روکش آسفالت راه روستایی جزء طرح‌های افتتاحی است.

وی بیان کرد: همچنین در این هفته کلنگ عملیات زیرسازی، بهسازی، آسفالت معابر شهری شوط و مرگنلر، عملیات گازرسانی ۶ روستای محور شریف‌آباد و ساخت مدرسه ۶ کلاسه روستای خلج کُرد به زمین زده خواهد شد.

وی ادامه داد: طرح‌های آبگرم معدنی و سالن چند منظوره بانوان از جمله طرح‌هایی است که توسط سازمان منطقه آزاد ماکو احداث شده است و در طول این هفته به بهره برداری خواهد رسید.

فرماندار شوط از اجرای ۴۰ برنامه فرهنگی در شهرستان طی ایام‌الله دهه‌فجر نیز خبر داد و اضافه کرد: در طول دهه برنامه‌هایی از قبیل زنگ انقلاب، رژه خودرویی، دیدار با امام جمعه، دیدار با خانواده شهدا، غبارروبی مزار شهدا، مراسم جنگ انقلاب، اجرای جنگ شادی، یادواره شهدا، برگزاری مراسم چهلم سردار شهید اسلام حاج قاسم سلیمانی، اجرای برنامه‌های متنوع در مساجد با عنوان ده شب؛ ده مسجد و برگزار مسابقات ورزشی و فرهنگی، برگزاری جشنواره غذاهای سنتی و محلی و غیره اجرا خواهد شد.

شوط یکی از شهرستان‌های شمالی آذربایجان‌غربی است که در داخل محدوده منطقه آزاد ماکو قرار دارد.

جشن‌های ویژه چهل‌ویکمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی از ۱۲ بهمن در آذربایجان‌غربی آغاز شد و آثار آن را علاوه بر افزایش رفاه اجتماعی می‌توان در زمینه تقویت امید و ایجاد نشاط در بین مردم بررسی کرد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.