محمدعلی طاهر روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا ضمن عرض تبریک و تسلیت مجدد به مناسبت شهادت سردار سرافراز اسلام سپهبد حاج قاسم سلیمانی و همرزمان شهیدشان افزود: در نشست امروز(چهارشنبه) اضطراری هیأت رئیسه دانشگاه با توجه به حضور گسترده دانشجویان امتحانات لغو شده ۱۹ دیماه در چهارم بهمن ماه سالجاری در همان ساعت برگزار می‌شود.

اسکان یکهزار و ۵۰۰ نفر از مهمان سپهبد شهید سلیمانی در دانشگاه شهید باهنر کرمان

وی از اسکان یکهزار و ۵۰۰نفر از مهمانان سپهبد شهید سلیمانی در حسینه شهدای گمنام دانشگاه شهید باهنر کرمان خبرداد و افزود: همچنین این واحد دانشگاهی در ظهر سه شنبه ۲هزار پرس در سلف افضل در بین مهمانان توزیع شد.

رئیس دانشگاه شهید باهنر کرمان تصریح کرد: همچنین سلف افضل و آشپرخانه دانشکده فنی و حرفه ای با ظرفیت پخت ۴۰ هزار پرس غذا در اختیار کمیته ستاد تشییع و تدفین شهید سپبهد سلیمانی قرار گرفته بود.

طاهر خاطرنشان کرد: در این مراسم نیز سه موکب باقرالعلوم(ع)، الزهرا(س) و موکب دانشجویان فعال فرهنگی از دانشگاه شهید باهنر کرمان برای پذیرایی از میهمانان سردار دل ها برپا شده بود.

وی ادامه داد: اغلب مهمانان حسینه شهدای گمنام این واحد دانشگاهی از استان سیستان و بلوچستان، فارس، هرمزگان، یزد و بخشی از شهرستان‌های استان کرمان بودند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.