مسعود الهامی شامگاه دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: علاوه بر افزایش ظرفیت سایت های ارتباطاتی موجود، تجهیزات سیار بحران در استان کرمان و استان های مجاور را فراخواندیم و این تجهیزات در مراکز جمعیتی تشییع و وداع و خاکسپاری سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی از جمله در میدان آزادی، مصلی امام علی(ع) و گلزار شهدای کرمان از دیشب تاکنون نصب شدند.

وی اظهار داشت: ۲ سایت ایرانسل و سه سایت همراه اول اکنون در گلزار شهدا در حال سرویس دهی هستند.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کرمان گفت: میدان آزادی علاوه بر سایت های موجود، ۲ سایت ایرانسل و یک سایت همراه اول سیار و یک سایت همراه اول در محل مصلی امام علی(ع) کرمان نصب شده و از امشب در حالت خدمات دهی قرار گرفتند.

وی با بیان اینکه از امشب در محل گلزار شهدا و مصلی امام علی(ع) کرمان ازدحام جمعیت فراوان است و باید ترافیک را هندل و مدیریت کنیم بیان داشت: علاوه بر اینها برای خبرنگاران اینترنت مجزا و اختصاصی در گلزار شهدا پیش بینی کردیم اگر با ترافیک بالا برخورد کنیم از این اینترنت اختصاصی های وب به صورت ویژه برای خبرنگاران ارائه می شود.

الهامی ادامه داد: همه مسیر فردا از میدان ازادی تا میدان شهدا تا گلزار شهدا سایت های موجود افزایش ظرفیت داده شده و پیش بینی لازم برای خواسته های مردمی انجام شده است.

وی با اشاره به اینکه از مردم خواسته شده در هنگام ازدحام جمعیتی از خودروی شخصی استفاده نشود تا ترافیک شهر کنترل شود گفت: امشب تا فردا ظهر ترافیک در شبکه ارتباطی در تاریخ کرمان تکرار ناشدنی خواهد بود و سایت های راه اندازی شده متناسب با جمعیت کرمان هستند که فردا میزان مصرف به چهار برابر خواهد رسید.

وی تصریح کرد: مردم حدالامکان از شبکه های اجتماعی خارجی به خصوص در مناطق میدان آزادی، مصلی و گلزار شهدا همزمان با برپایی آیین وداع، تشییع و خاکسپاری استفاده نکنند و پهنای باند را برای استفاده عمومی و مخابره اخبار بگذارند، زیرا این شبکه ها بیشترین ترافیک را صرف می کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.