به گزارش ایرنا مسعود الهامی روز پنجشنبه در نشست مشترک ستاد اقتصاد مقاومتی و کارگروه اشتغال استان کرمان که با حضور وزرای ارتباطات و فناوری اطلاعات و تعاون، کار و رفاه اجتماعی در استانداری برگزار شد افزود: تعداد کاربران اینترنت در استان کرمان طی فعالیت دولت تدبیر و امید چهار برابر شده است.
وی از کرمان به عنوان استانی پیشرو در زمینه ICT (فناوری اطلاعات و ارتباطات) نام برد و گفت: آمادگی الکترونیکی و زیرساختی ایجاد شده در استان کرمان به گونه ای است که تعداد روستاهای دارای ارتباط از سه هزار و487 روستا به چهار هزار و 955 روستا افزایش یافته است.
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کرمان بیان کرد: ظرفیت پهنای باند ورودی استان کرمان نیز در دولت تدبیر و امید 11.5 برابر شده است.
وی افزود: برای سومین سال متوالی و با همکاری دست اندرکاران شرکت پست، این شرکت در صدر جدول شرکت های پست کشور قرار گرفت که در تاریخ کشور بی سابقه است.
الهامی گفت: در یک سال اخیر در بازدید از هلدینگ ها و شرکت های بزرگ کشوری و استانی، 64 پروژه در قالب 16 تفاهم نامه تدوین و طراحی شده است.
به گزارش ایرنا در مدت فعالیت دولت یازدهم 511 میلیارد تومان پروژه در حوزه ICT (فناوری اطلاعات و ارتباطات) در استان کرمان افتتاح شده است.
در سفر امروز وزرای ارتباطات و فناوری اطلاعات و تعاون، کار و رفاه اجتماعی به استان کرمان بیش از یکهزار و 140 میلیارد تومان در این حوزه افتتاح خواهد شد.
وزرای ارتباطات و فناوری اطلاعات و تعاون، کار و رفاه اجتماعی امروز (پنجشنبه) برای امضای تفاهم نامه طرح تکاپو (توسعه کسب و کار و اشتغال پایدار) و افتتاح طرح های حوزه ارتباطات این استان وارد کرمان شدند.
خبرنگار: سمیه حسن شاهی ** انتشار: رسول محمدحسنی
7440/3028
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.