به گزارش ایرنا، مردم غیور کرمان از آغازین لحظات اطلاع از شهادت سردار رشید اسلام سپهبد قاسم سلیمانی در سوگ این اسطوره مقاومت و ایثار اشک ماتم ریخته و به عزاداری مشغول هستند.

 همچنین با همت و همراهی مردم و مسئولان، تمامی کوچه ها و خیابان های شهر به عکس های سردار سپهبد شهید سلیمانی و همراهان ایشان مزین شده است و تمامی نقاط استان در این مصیبت بزرگ، سیاهپوش شده است.

پیکر پاک سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و سردار شهید حسین پورجعفری همرزمش پس از تشییع در قم طبق برنامه اعلام شده شامگاه دوشنبه وارد فرودگاه بین المللی آیت الله هاشمی رفسنجانی شهر کرمان می‌شود که برنامه استقبال و وداع با شهیدان در مصلای امام علی (ع) پیش بینی شده است.

 با اعلام رسمی تعطیلی استان کرمان در روز سه شنبه مردم شهرهای این دیار کویری، تدارک ویژه‌ای توسط مسئولان و مردم برای حضور باشکوه تشییع کنندگان در آیین تشییع و خاکسپاری پیکرهای پاک شهدا دیده‌اند و تعدادی نیز از امروز خود را به شهر کرمان رسانده تا نشان دهند تمامی اقشار زحمات و جانفشانی‌های ۴۰ سال این دلاور میدان‌های نبرد و جهاد را از یاد نبرده‌اند.

 مردم عزادار از نقاطمختلف کشور و استان‌های همجوار برای شرکت در آیین تشییع شهدا عازم شهر کرمان هستند و برای اسکان و پذیرایی از میهمانان حاج قاسم، کمپین هر خانه یک موکب توسط تعداد زیادی از شهروندان کرمانی تشکیل شده و همچنین سامانه پیامکی ۱۰۰۰۶۴۴۴ برای هماهنگی اسکان اعلام شده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.