به گزارش ایرنا، حاج عظیم ابراهیم پور شامگاه چهارشنبه در آیین دومین سالگرد شهدای گمنام و شهدای دانشجو دانشگاه آزاد اسلامی رفسنجان با حضور خانواده شهید مدافع حرم مجید قربانخانی (حرّ مدافعان حرم) در مسجد باقرالعلوم دانشگاه آزاد اسلامی رفسنجان افزود: دشمن  طراحی های بزرگتری دارد و فکر نکنید دشمن کاری نمی کند.

وی اظهار داشت: دشمن در صدد ایجاد آشوب های خیابانی بیشتر است و می خواهد انتخابات مجلس به آشوب کشانده شود و یا برگزار نشود.

مسئول ستاد قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تاکید بر اینکه دشمن در صدد راه اندازی چند عملیات راهبردی است بیان کرد: دشمن می خواهد انتخابات مجلس ایران به آشوب برسد لذا درصدد است انتخابات برگزار نشود.

وی خاطرنشان کرد: اصلا موضوع اصلاح طلب و اصولگرایان، چپ، راست و کندرو و تندروها مطرح نیست و رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز فرمودند راست و چپ نداریم و انقلابی و غیر انقلاب داریم، لذا انقلابی و غیر انقلابیون چه کسانی هستند؟

ابراهیم‌پور اظهار داشت: به امر رهبری در سه هزار روستای محروم کشور که راههای سخت گذر دارند فعالیت می کنیم و رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار با مردم تبریز فرمودند کسانی که طرفدار پابرهنگان و مستضعفین هستند و خدمت خالصانه انجام می دهند انقلابی اند و کسانی که سرمایه داری، ریخت و پاش دارند و حقوق نجومی دارند و اسراف می کنند غیر انقلابی هستند؛ دایره انقلاب خیلی وسیع است همه باید بر سر سفره شهدا ارتزاق کنیم و هر کس بخواهد برای وطن کار و تلاش کند و قلبش برای وطن می تپد در این دایره قرار دارد.

وی تصریح کرد: جبهه حق طالوت و جبهه باطل جالوت است، طالوت فرمانده لشکری از پیامبر بنی اسراییل به نام شماییل و از نوادگان بنیامین برادر حضرت یوسف است؛ که با فرمانده لشکر فرعون می جنگد و فرمانده لشکر فرعون زمان هم جالوت است.

مسئول ستاد قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: جالوت سردسته استکبار جهانی است و لشکر طالوت که حرکت کرد نیمه راه تشنه بودند بین راه به چشمه آب گوارایی رسیدند این لشکر که پیاده شدند تا آب بنوشند دستور از طرف خدا به طالوت رسید که به لشکرت بگو هیچکس به آب لب نزند اما طالوت اگر اصرار کردند یک مشت بیشتر نخورند.

وی اظهار کرد: طالوت به لشکرش دستور خدا را ابلاغ کرد و جماعتی از این آب زیاد خوردند و در مواجه با آب سه دسته شدند دسته اول از آن آب خیلی خوردند، دسته دوم یک مشت بیشتر نخوردند و دسته سوم هم هیچ نخوردند آن دسته سوم ۳۱۳ نفر بودند این عدد یک بار در لشکر طالوت و بار دیگر در لشکر پیغمبر در جنگ بدر اتفاق افتاد و در مرحله سوم نیز در آینده اتفاق خواهد افتاد.

ابراهیم پور بیان کرد: لشکر طالوت بعد از نوشیدن حرکت کرد، دسته اول که زیاد آب خوردند مسموم شدند و افتادند و چون جالوت آب گوارای چشمه را مسموم کرده بود، آنهایی که یک مشت خوردند در میدان جنگ بودند اما بود و نبودشان فرقی نداشت چون به درد نمی خوردند اما دسته سوم لشکر که آب نخوردند همان ۳۱۳ نفر بودند که بر جنگ پیروز شدند.

وی ادامه داد: آن آب در حال حاضر چیست؟ آن آب در کربلا برای یاران ابی عبدالله، امان نامه شد و آن امان نامه امروز در ۴۰ سال انقلاب برای همه آمد، برای یک عده امان نامه قدرت، برای عده ای امان نامه شهوت و غیره آمد.

وی ادامه داد: این افراد امان نامه ها را عده ای گرفتند هزار هزار میلیارد اختلاس کردند و گفتند حق مسلم ماست و  هزار هزار وام گرفتند پس ندادند گفتند حق مسلم ماست، خوردند و بردند و گفتند ما آقازاده ایم و  یا ژن برتریم یا حقوق های نجومی گرفتند و گفتند حق مسلم ماست آقازاده آن است که در جنگ دوران دفاع مقدس نه به پدر نه به فرزند امتیاز ندادند و برای پیروز شدن قوانین الهی را رعایت کردند.

وی گفت: گروهک منافقین از سال ۹۶ کار می کند که بچه های ما را برای آشوب کلان سازماندهی کند؛ فتنه ۹۸ بسیار سخت عین جنگ احزاب است یعنی  سلطنت طلب ها، بهائیت ها و وهابی ها هرچه دارند همه با هم دست دادند تا ضربه مهلک به نظام و مردم ایران بزنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.