سردار عظیم ابراهیم‌پور شامگاه دوشنبه در یادواره سرداران و ۸۵ شهید شهرستان دیلم افزود: در چهل و یکمین سال انقلاب قرار داریم که در آن انواع امان نامه‌ها به نام قدرت، شهوت، ثروت، مدرک، شهرت، حقوق نجومی و اختلاس به عده‌ای رسید که هر کدام خود را به نوعی ذی حق دانستند.

وی اضافه کرد: این افراد خود را برتر از دیگران دانسته و به نوعی آقازاده دیدند در حالی که آقازاده‌های واقعی شهدای دوران انقلاب، دفاع مقدس، مدافعان حرم و امنیت هستند که جز اعتلای نظام و انقلاب هیچ هدفی را دنبال نمی کردند.

ابراهیم‌پور بیان کرد: شرمنده خانواده شهدا هستیم که نتوانستیم در مدت ۴۰ سال گذشته آن‌گونه که شایسته مقام فرزندان شهید آنها بوده، آنها را تکریم کنیم.

وی افزود: اگر در۴۰ سال گذشته شاهد پیروزی‌های فراوان کشورمان در جبهه‌های مختلف علیه توطئه‌های جهان استکبار هستیم به دلیل نگاه خاصی است که خداوند به حرمت خون شهدا و رزمندگان صدیق اسلام به ما ارزانی داشته‌است.

ابراهیم‌پور ادامه داد: ۵۲ کودتا در دوران انقلاب، ترورهای کور دهه ۶۰، جنگ تحمیلی ۳۶ کشور به سردستگی آمریکا توسط صدام و فتنه های ۷۸، ۸۸ و ۹۸ همگی در حالی علیه ملت ایران توسط استکبار جهانی و ایادی داخلی آنها ایجاد شد که همه آنها با عنایت خداوند و حضور مردم انقلابی ایران اسلامی یکی پس از دیگری نقش بر آب شد.

مسئول قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان کرد: در همه دولت‌های پس از انقلاب خادمان و خائنان نیز بودند که به برکت خون شهدا، خداوند به این خادمان عزت و خائنان را به مردم معرفی کرد.

ابراهیم‌پور ادامه داد: دایره انقلاب به عده خاصی محدود نیست بلکه هر کسیکه خالصانه به مردم خدمت کند انقلابی و هر کسی که دنبال اشرافیت و حقوق نجومی باشد غیر انقلابی است.

وی با اشاره به شرایط کشور در دهه پنجم بیان کرد: امروز دیگر بساط چپ و راست سیاسی در جامعه برچیده شده‌است و آنها در بین مردم جایگاهی ندارند بلکه تفکر انقلابی و غیر انقلابی است که در جامعه خود را نشان می‌دهد.

مسئول قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی فتنه ۹۸ را به مانند جنگ احزاب دانست و گفت: در جنگ احزاب همه گروه‌های ضد اسلام در مقابل پیامبر(ص) قرار گرفتند و این فتنه، فتنه سختی است و دشمن امید دارد که با برنامه هایش علیه کشور و نظام تمام قد بایستند.

ابراهیم پور ادامه داد: تنها راه برچیدن این توطئه، اتحاد و وحدت و قرار گرفتن زیر خیمه ولایت است هر چند معتقدم که با عنایت خداوند و وحدت مثال زدنی مردم از این پیچ نیز به مانند  قبل در مسیر انقلاب به سلامتی گذر خواهیم کرد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.