ماموستا سید عبدالقادر حسینی در خطبه های نماز جمعه با تبریک فرا رسیدن ۳۱ شهریور هفته گرامیداشت دفاع مقدس اظهار داشت: ملت غیور ایران اسلامی بعد از آنکه رژیم منحوس پهلوی را شکست داد یکباره با هجوم گسترده دشمنان مواجه شد.

وی افزود: انقلاب نوپای ایران در آن زمان بدون تجهیزات و سلاح جنگی و تنها بر تکیه بر خداوند متعال و رزمندگان غیور و شجاع در برابر تمام دشمنان انقلاب ایستادگی کرد و بعد از هشت سال مقاومت به پیروزی رسید و این عزت و افتخار برای همیشه در تاریخ ماندگار شد.

امام جمعه سروآباد با تبریک فرا رسیدن بازگشایی مدارس گفت: سال تحصیلی جدید برای دانش آموزان و جامعه فرهنگیان و معلمان در هفته آینده آغاز می شود و امیدواریم که امسال برای جامعه آموزش و پرورش ما سالی پر از موفقیت و پیروزی در عرصه تعلیم و تربیت باشد.

وی توجه به آموزش و پرورش را بسیار مهم و ضروری دانست و افزود: در هر جامعه ای که آموزش و پرورش آن قوی، موفق و توانمند باشد، در مسیر رشد و توسعه قدم بر می دارد.

ماموستا حسینی تاکید کرد: لازمه توسعه پایدار و شکوفایی اقتصاد هر جامعه ای داشتن نظام تعلیم و تربیت موفق و پویا است و زیربنای همه آموزش های جامعه از سیاست و اقتصاد تا فرهنگی و اجتماعی گرفته در گرو نیروهای ماهر و تحصیل کرده آموزش و پرورش است.

وی در خاتمه مسلمانان را به تقوای الهی سفارش کرد و گفت: تقوای الهی سعادت دنیوی و اخروی را برای مسلمانان فراهم می کند و باعث می شود مسلمانان در برابر توطئه ها و نقشه های شوم دشمنان شجاع و دلیر باشند و تسلیم جهان کفر نشوند.

۷۳۵۴ / ۳۰۳۴

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.