به گزارش ایرنا، مجید ارجونی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگاران با اشاره اینکه قیمت بلیت این قطار از استان کرمان تا خرمشهر به صورت شناور و  حدود ۱۵۸ هزار تومان است افزود: زائران استان کرمان در ایستگاه‌های کرمان و زرند سوار قطار شدند.

وی با بیان اینکه این قطار پس از ۳۰ ساعت به خرمشهر می‌رسد تصریح کرد: در راستای ارایه خدمت رسانی به زائران، مسافران این قطار مسیر خرمشهر به شلمچه را به وسیله قطار اتوبوسی و به‌صورت رایگان سفر می‌کنند.

ارجونی  با اشاره به اینکه ای قطار یاد شده در روزهای  ۱۸ و ۲۰ مهرماه نیز این مسیر را طی می‌کند گفت: تعدادی از مسافران و زائران این قطار نیز از مسلمانان کشور پاکستان می‌باشند.

به گفته رئیس سازمان حج و زیارت استان کرمان، تاکنون ۸۱ هزار و ۶۰۰ کرمانی برای شرکت در همایش معنوی اربعین حسینی در سامانه سماح ثبت نام کرده اند.

محمود عرب‌نژاد افزود: در حال حاضر ثبت نام سفر معنوی اربعین در  ۷۲ شهر استان کرمان در دست انجام است.

وی با اشاره به این مطلب که ثبت نام های انجام شده در سامانه سماح از برآورد انجام شده برای زائران اربعین، بیشتر شده است، اظهار داشت: پیش بینی می شود تعداد زائران اربعین استان کرمان امسال تا مرز ۱۰۰ هزار نفر افزایش یابد.

رئیس سازمان حج و زیارت استان کرمان با اشاره به این مطلب که شهرستان های کرمان، رفسنجان و سیرجان به ترتیب بیشترین ثبت نام برای پیاده روی اربعین را داشته اند، تاکید کرد: در حال حاضر ۱۱۴ دفتر مجوز دار دائم و ۱۰ دفتر موقت در سطح استان ثبت زائران اربعین را انجام می دهند.

۹۷۶۷ / ۵۰۵۴

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.