محمدرضا جعفری خرمی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این تعداد نیروی داوطلب در قالب  ۳۵ موکب خدمات تغذیه و اسکان به زائران اربعین حسینی علیه السلام ارائه می کنند.

وی اظهار داشت: موکب‌های استان یزد در ایام اربعین در کربلا، نجف، کاظمین و مسیر نجف تا کربلا و چذابه علاوه بر اسکان ۳۰ هزار زائر، ۴۰ هزار نفر را با غذای گرم تغذیه خواهند کرد .

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات یزد تصریح کرد: موکب‌ها در ایام اربعین حسینی علاوه بر پذیرایی و اسکان ، خدمات فرهنگی، رفاهی و بهداشتی هم به زائران ارائه می‌کنند.

جعفر خرمی همچنین با اشاره به اینکه ، استان یزد میزبان زائران افغانستان و پاکستان نیز است، خاطر نشان کرد: علاوه بر اسکان ۱۰۰ شهروند خارجی، برای تغذیه سه هزار و ۵۰۰ نفر نیز پیش بینی تغذیه انجام شده است.

خدمات رسانی موکب‌ها در عراق از ۱۷ مهر تا ۳۰ مهر ماه ( ۱۰ تا ۲۳ صفر) ادامه دارد و به زائران از هشت روز قبل تا چهار روز بعد از اربعین خدمات رسانی می‌شود.

در اربعین ۹۷، کمک‌های مردم استان یزد شامل مواد غذایی، وسایل پخت و پز، حمام سیار و پتو توسط ۹۰ کامیون و تریلر به عراق ارسال شد.

همچنین شماره حساب ۱۰۴۰۴۷۰۷۰۰۰۷ نزد بانک ملی شعبه بازار یزد برای کسانی که قصد دارند در خدمت رسانی به زائران مشارکت کنند، در نظر گرفته شد .

۷۵۴۰/ ۶۰۱۴/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.