به گزارش ایرنا، جعفر رودری روز سه‌شنبه در جمع خبرنگاران افزود: مجری این آزمون سازمان سنجش آموزش کشور می باشد که آغاز ثبت‌نام افراد از طریق سایت سازمان سنجش به صورت اینترنتی از روز سوم مهرماه سال جاری آغاز شده و تا روز جمعه ۱۲ مهرماه ادامه خواهد داشت.

وی با تاکید بر رعایت زمان تعیین شده ثبت‌نام توسط افراد متقاضی در بازه زمانی تعیین شده گفت: بنا به تاکید سازمان امور اداری و استخدامی کشور مهلت ثبت‌نام آزمون استخدامی فراگیر دستگاه‌های اجرایی تمدید نخواهد شد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کرمان گفت: زمان برگزاری آزمون روز پنجشنبه ۳۰ آبان‌ماه سال ۹۸ در تهران و همچنین مراکز استان ها برگزار می شود.

وی بیان کرد: متقاضیان می‌توانند کارت ورود به جلسه، آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی استان کرمان را از روز دوشنبه ۲۷ آبان ۹۸ از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور دریافت کنند.

رودری افزود: حدود ۲۱ دستگاه اجرایی در سطح کشور، ظرفیت استخدامی بیش از ۳۰ هزار نفر دارند که سهمیه استان کرمان یکهزار و ۱۲۷ نفر تعیین شده و مربوط به ۱۹ دستگاه اجرایی این استان است.

وی اضافه کرد: در بین دستگاه های اجرایی استان کرمان آموزش و پرورش با ۵۸۰ نفر، دانشگاه علوم پزشکی کرمان ۱۲۹ نفر، دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان ۱۰۳ نفر، دانشگاه علوم پزشکی جیرفت ۸۰ نفر، دانشگاه علوم پزشکی بم ۸۱ نفر و سازمان امور زندان ها ۸۰ نفر به عنوان دستگاه‌هایی هستند که بیشترین سهمیه را در استان کرمان به خود اختصاص دادند.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کرمان گفت: به لحاظ جنسیت سهمیه های مربوط آقایان ۴۸۰ نفر، ویژه بانوان ۳۴۶ نفر و ۳۰۱ سهمیه شامل مرد و زن است.

وی با بیان اینکه شرط بومی گزینی در هفتمین آزمون استخدامی فراگیر دستگاه‌های اجرایی لحاظ نشده است تصریح کرد: افراد از استان‌های دیگر می‌توانند برای سهمیه استان کرمان و همچنین بلعکس ثبت نام کنند و رقابت به صورت ملی است.

رودری عنوان کرد: موارد از نظر شرایط عمومی داوطلبان و مواد آزمون در سایت سازمان سنجش قرار داده شده که عمدتا شرایط عمومی استخدامی در اغلب آزمون ها وجود دارد.

وی ادامه داد: حداقل شرط سنی برای داوطلبان ۲۰ سال و حداکثر برای افراد فوق لیسانس و بالاتر ۴۵ سال تعریف شده است.

رودری افزود: سنوات کاری افرادی که دارای سابقه کاری مورد تایید از سوی دستگاه های مشغول کار هستند هم به سن داوطلبان اضافه می شود.

۷۴۲۰/ ۵۰۵۴

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.