نادر مالکی شنبه در کارگروه آموزشی، پژوهشی، فناوری و نوآوری استان سمنان در سالن غدیر استانداری افزود: هم‌افزایی دستگاه‌های اجرایی برای اجرای طرح‌های خلاقانه و نو شتاب می گیرد و با این راهبرد می توان به رویکردهای علمی در اجرای برنامه‌های توسعه‌ای اقدام کرد.

وی از تخصیص پنج میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال برای اجرای طرح های پژوهشی و آموزشی استان خبر داد و گفت: افزایش تعامل و همکاری دانشگاه‌های استان با دانشگاه های مطرح خارج از کشور براساس چارچوب‌های جدید در دستور کار قرار می گیرد.

مالکی تصریح کرد: نظارت بر عملکرد دانشگاه‌های استان با توجه به ظرفیت ها از سوی این کارگروه اقدام شده و با این کار ارتباط دستگاه‌های اجرایی با دانشگاه ها تقویت می شود.
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان سمنان تصریح کرد: ارتقای عملکرد پارک‌های علم و فناوری برای رونق کسب و کار و توجه به رویکردهای علمی باید مورد توجه قرار گیرد.
مالکی اضافه کرد: تولید علم و اتخاذ راهکارهایی برای توجه به رونق کسب و کار نوآوران با تشکیل این کارگروه رونق می گیرد.
وی اضافه کرد: اجرای طرح‌های پژوهشی و انعقاد قرار با متخصصان برای اجرای طرح های مختلف علمی در سال جاری از رویکرد شخص‌محوری به سازمان محوری تغییر می‌کند.
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان سمنان گفت: حمایت از شخصیت‌های حقوقی و حقیقی براساس اجرای طرح‌های اشتغال‌آفرین و نوآور در دستور کار است و با حمایت از جوانان خلاق برای توسعه استان اقدام می شود. 
کارگروه آموزش، پژوهش، فناوری و نوآوری ۱۲ عضو ثابت و ۱۱ عضو متغییر دارد.
در این نشست استاندار سمنان، معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری و جمعی از مسئولان دستگاه های اجرایی استان حضور داشتند.
۷۳۳۹/‌۶۱۶۷

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.