علی اصغر جمعه ای روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: صنعتگران و بنگاه های اقتصادی استان اکنون به دلیل تحریم های استکبار جهانی به سختی امور خود را می گذارند اما این واحدهای تولیدی در سال 98 با عزم راسخ برای تحقق شعار سال گام برمی دارند.
وی خاطر نشان کرد: بخشی از تحریم های استکبار جهانی صنعت و تولید کشور را نشانه گرفته است که دولتمردان در سال 98 همانند سال های گذشته در راستای حمایت از صنعتگران گام بردارند.
رئیس اتاق بازرگانی استان سمنان گفت: دستگاه های اجرایی استان در سال های گذشته با ارائه تسهیلات رونق تولید کمک حال بخش صنعت بودند که این رویه برای سالجاری هم ادامه یابد.
جمعه ای تصریح کرد: تحقق منویات رهبر معظم انقلاب یکی از اولویت های کاری فعالان اقتصادی در استان سمنان است که با همدلی دولت و بخش خصوصی این راهبردهای مهم محقق می شود.
وی اضافه کرد: آماده بودن زیرساخت های سرمایه گذاری در کنار همکاری دستگاه های اجرایی برای اعطای مجوز برای راه اندازی واحدهای تولیدی و صنعتی می تواند به جذب سرمایه گذار داخلی و خارجی در استان در سالجاری منجر شود.
رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان سمنان گفت: تحریم های استکبار جهانی با اتحاد و همدلی و تلاش مضاعف دولت و بخش خصوصی برطرف می شود و اتاق بازرگانی از هر اقدام دولت که باعث توسعه اقتصادی و رونق کسب و کار در استان می شود، استقبال می کند.
به گزارش ایرنا، سال 1398 از سوی رهبر معظم انقلاب به عنوان سال «رونق تولید» نامگذاری شده است.
سهم اشتغال سمنان در بخش صنعت و معدن بیش از 38 درصد، در کشاورزی بیش از 14 درصد و تولید ناخالص این استان با رقمی حدود 18.2 درصد مربوط به بخش کشاورزی و حدود 22 درصد مربوط به بخش صنعت و معدن است.
7339/7408
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.