به گزارش ایرنا، رحیم بنامولائی روز سه شنبه در شصت و یکمین نشست شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی البرز با اشاره به تاکید استاندار بر رفع مشکلات بخش خصوصی با ‌همراهی دستگاه های اجرایی استان گفت: با تشکیل کمیته راهبردی فعالان اقتصادی و حمایت از کار آفرینان ، توسعه تولید و صادرات جایگزین واسطه گری و دلالی ها خواهد شد.
وی تجدید نظر بانک مرکزی در پاره ای ازتصمیم گیری های چند ماه اخیر که باعث رکود در صادرات شده بود را گامی مثبت ذکر کرد و افزود: امیدواریم مشکلات موجود در مسیر توسعه صادرات هر چه سریع تر برطرف و تحول در این زمینه را شاهد باشیم.
وی با اشاره به ششمین سالگرد تشکیل شورای گفت وگوی دولت و بخش خصوصی استان البرز ،گفت: در این مدت حدود 400 مصوبه در زمینه های مختلف داشته ایم .
رئیس پارلمان بخش خصوصی البرز ارتقا اخلاق و فرهنگ مهارت های کسب و کار را از جمله مصوبات موثر شورای گفت وگوی دولت و بخش خصوصی استان عنوان کرد.
بنامولائی بیان داشت: امیدواریم مصوبات شورای گفت وگوی دولت و بخش خصوصی که به عنوان پیشنهاد تصویب می شود به موقع توسط دولتمردان مورد بررسی نهایی قرار گیرد تا با اجرای این مصوبات رونق اقتصادی و بهبود فضای کسب و کار را شاهد باشیم .
وی با ذکر این نکته که نشست های شورای گفت وگوی دولت و بخش خصوصی در سطح کشور بهبود فضای کسب و کار را در پی داشته تصریح کرد: موفقیت در مسیر تولید ، اشتغال و تو سعه صادرات نیازمند حمایت و پشتیبانی کامل مدیران جامعه است.
7411/ 6155
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.