استاندار مازندران گفت:با هر دستگاهی که قانون را رعایت نکند برخورد قانونی می شود.

به گزارش ایلنا از ساری،محمد اسلامی پیش از ظهر امروز در نشست شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی که در استانداری مازندران برگزار شد بر ساده سازی و روان سازی امور مردم تاکید کرد و اظهار داشت: هدف شورای گفتگو، تسهیل سازی فرایندها برای فعالیت بخش خصوصی و حمایت از تولید است.

وی خواستار بازنگری در مصوبات و دستورالعمل ها برای حل مشکلات فراروی تولید و بخش خصوصی شد و افزود: تشکل های بخش خصوصی برای کمک به تولید و اشتغال باید حمایت و تقویت شوند.

استاندار مازندران گفت: تدابیری اتخاذ شود تا انجمن ها، اتحادیه ها و تشکل های بخش خصوصی فعال تر شوند.

وی برون‌سپاری بخشی از مسئولیت‌های ادارات را برای روان سازی امور امری مهم برشمرد و بر لزوم نظارت برای اجرای فرایندها و امور تأکید کرد.

استاندار مازندران بر کیفی سازی و پایداری توسعه تاکید و گفت:اگر تولید پایدار نشود نمیتوان شعار رهبر فرزانه انقلاب را محقق کرد.

اسلامی گفت: بخش خصوصی می تواند سهم ویژه ای در گشایش امور داشته باشد و گشودن گره از کارها بمنظور تسهیل فضای کسب و کار و تولید ماموریت اساسی شورای گفتگو به شمار می آید.

وی اداره کل امور شهرداری خواست تا عملکرد شهرداری ها را بویژه در حوزه ی پیمانکاران ارزیابی کند.

اسلامی با بیان این که همه باید به قانون پایبند باشند، عنوان کرد: مصوبات شورای گفتگو که کاملا قانونی است و با امضاء استاندار ابلاغ می شود، انجام آن برای همه الزامی است.

استاندار مازندران تاکید کرد: با هر دستگاهی که قانون را رعایت نکند برخورد قانونی می شود.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.