به گزارش ایرنا، محمدصادق بصیری روز دوشنبه در آئین تودیع و معارفه مدیران کل سابق و جدید ورزش و جوانان استان کرمان افزود: مدیرکل ورزش و جوانان اگر خوب کار کند، جهادی بیاندیشد، همه را مشارکت دهد، تخصص ها را به کار گیرد، از ظرفیت های قانونی و نیروی انسانی به خوبی استفاده کند و از سرمایه های معنوی و اجتماعی بهره گیرد، حمایت قشر عظیمی از مردم را خواهد داشت و این حمایت ها است که او را به پیش می برد و موفق می دارد و در نهایت در دنیا و آخرت رستگار خواهد بود.

وی ضمن تاکید بر این مطلب که حمایت های مردمی کار مدیران را آسان می کند، ادامه داد: هر چه حساسیت کار بیشتر باشد، دشواری آن نیز افزایش می‌یابد.

بصیری  افزود: تلاش در حوزه ورزش و جوانان کار کاملا تخصصی و حرفه ای است و این امر حساسیت این حوزه را افزایش میدهد و در این رابطه باید گفت که کارهای بسیار زیادی در این حوزه انجام شده اما کارهای ناکرده نیز فراوان است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمان خاطرنشان کرد: کرمان، استانی بسیار بزرگ است و در  هر جایی یک مساله دارد که باید حل شوند و بزرگان و پیشکسوتانی داریم که باید آنها را دید و از نگاه و تخصص آنها استفاده کرد.

بصیری به پیچیدگی های کنونی اوضاع کشور نیز اشاره کرد و ادامه داد: در شرایط کنونی باید به دنبال کشف فرصت ها، کار مضاعف و تلاش فراوان باشیم و باید با اتکال به خدا، اتکاء به مردم و همراهی نخبگان راه حل ها را به خوبی پیدا کرده و مسائل را حل کنیم.

وی خاطرنشان کرد: استانداری کرمان وظیفه خود می داند که به حوزه ورزش و جوانان کمک کرده و با تمام توان در خدمت دست اندرکاران این حوزه ها باشد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمان به تاخیر ایجاد شده برای معرفی مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان نیز اشاره و بیان کرد: دلیل عمومی این موضوع آن است که ورزش به ویژه در زمانی که در ارتباط با جوانان قرار می گیرد به همه اقشار جامعه مرتبط می شود،  زندگی بخش و حیاتبخش است، در دین و تربیت ستوده شده و برای همه سنین برنامه دارد و از این رو از حساسیت ویژه ای برخوردار است.

وی با اشاره به حساسیت کار در استان کرمان گفت: استان کرمان به دلیل وسعت و تنوع سرزمینی و اقلیمی و ظرفیت های خود، مسائل اجتماعی آن نیز مسائل پیچیده ای هستند و معتقدم اگر هر خشتی در حوزه ورزش و جوانان گذاشته شود، آسیب های اجتماعی و  مشکلات روحی و روانی مردم کاهش می یابد و ما به عنوان مسئولان اجرایی وظیفه داریم از حوزه ورزش و جوانان حمایت کنیم.

/ ۵۰۵۴/۷۴۴۰

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.