به گزارش ایرنا، علی اصغر مجد روز سه شنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش دامغان در سالن جلسات شهید علی آبادی این اداره، گفت: مراکز علمی و آموزش و پرورش با تربیت نیروی انسانی، مبنای توسعه علمی، فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی محسوب می شوند و کارآمدی این نهادهای علمی موجب کارآمدی جامعه خواهد بود.
فرماندار دامغان اضافه کرد: آموزش و پرورش دامغان در سال 97 در بسیاری از شاخص ها، رتبه برتر استان سمنان را کسب کرد که این امر نتیجه تلاش کارکنان این مجموعه و حمایت خیران است.
مجد ادامه داد: برای ارتقاء و تقویت جایگاه آموزشی باید با برنامه ریزی صحیح ظرفیت ها را شناسایی کنیم.
وی به جوان گرایی در مجموعه آموزش و پرورش اشاره کرد و گفت: امروز آموزش و پرورش، پایه مباحث و موضوعات مختلف است که باید در این راستا از ظرفیت نخبگان جوان استفاده کند.
فرماندار دامغان تصریح کرد: با توجه به قرار گرفتن در آستانه سال جدید و شروع مسافرت های نوروزی، ستاد اسکان شهرستان مسئولیت سنگین اسکان را برعهده دارد و تمام نهادها باید در این مجموعه همکاری های لازم را داشته باشند.

**چهار هزار و 700 دانش آموز نیازمند در دامغان شناسایی شدند
مدیر آموزش و پرورش شهرستان دامغان گفت: از 13 هزار دانش آموز دامغانی، چهار هزار و 200 دانش آموز نیازمند شناسایی شدند.
حسن کاتبی اضافه کرد: در آستانه نوروز 98، یک هزار و 700 دانش آموز دامغانی، مبلغ 500 میلیون ریال کمک بلاعوض دریافت کردند.
وی اظهار داشت: به همت انجمن اولیا و مربیان آموزش و پرورش دامغان، 200 دست لباس، 210 سبد کالا و 160 عدد بن 500 هزار ریالی به نیازمندان شناسایی شده در مدارس اهدا شد.
کاتبی تصریح کرد: تمام مدارس دامغان نیز به صورت مستقل در این طرح به دانش آموزان نیازمند کمک های مالی و کالایی ارائه کردند.
وی در ادامه از همکاران فرهنگی آموزش و پرورش شهرستان به دلیل کمک 100 میلیون ریالی در این خصوص تقدیر و تشکر کرد.
رئیس آموزش و پرورش شهرستان دامغان گفت: 33 آموزشگاه با 315 کلاس درس از این اداره در اختیار ستاد اسکان شهرستان است و تمام امکانات مجموعه در خدمت ستاد اسکان قرار دارد.
به گزارش ایرنا، در حال حاضر 13 هزار دانش آموز دامغانی در بیش از 100 آموزشگاه این شهرستان تحصیل می کنند، شهرستان دامغان دارای یک هزار و 300 فرهنگی است.
9856/6103
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.