محسن جهانشیر روز سه شنبه در آیین گرامیداشت روز زن در بین بانوان کارمند دستگاه ورزش و جوانان استان همدان بیان کرد: امروزه بانوان با سخت کوشی و تلاش مضاعف توانسته اند در عرصه ورزش خوش درخشیده و پله های پیشرفت را به خوبی طی کنند.
وی بیان کرد: میدان دادن به بانوان در نظام جمهوری اسلامی این فرصت را برای آنها ایجاد کرد که با حضور در میادین بین المللی در کنار مردان به کسب مدال های رنگارنگ بپردازند.
جهانشیر افزود: نظام مقدس جمهوری اسلامی همواره رویکرد تعالی و پیشرفت بانوان را پیش گرفته و جایگاه و مقام زن ارزشمند و شایسته است.
وی یادآور شد: وزارت ورزش و جوانان نیز فرصت‌های مدیریتی به صورت برابر در اختیار بانوان و آقایان شاغل در این مجموعه قرار داده و دستگاه ورزش استان نیز از بانوان در جایگاه های مدیریتی استفاده خواهد کرد.
مدیرکل ورزش و جوانان همدان خاطرنشان کرد: امروزه ورزش همدان با برنامه ریزی خوب در عرصه بانوان توانسته است جایگاه شایسته ای را به لحاظ قهرمانی و همگانی در سطح کشور پیدا کند.
وی افزود: افزون بر این شاهد درخشش بانوان ورزشکار در میادین بین المللی هستیم که مایه افتخار جامعه ورزش استان همدان به شمار می روند.
جهانشیر برگزاری مراسم با عنوان مقام شاخص روز زن را به واسطه وجود پر برکت حضرت فاطمه زهرا(س) دانست و گفت: آن حضرت الگوی همه مسلمانان به ویژه زنان است و باید با تاسی از آن بزرگوار و جایگاه معنوی، سیره و سلوکی که دارد بتوانیم زنان را به جایگاه بالاتری برسانیم.
وی، امنیت و آرامش زنان و دختران جامعه را مرهون جانفشانی شهدا و به برکت خون‌های ریخته شهیدان انقلاب اسلامی دانست و گفت: شهدا جان خود را به جامعه فدا کردند تا کشور ایران بتواند در همه زمینه‌ها پیشرفت و ترقی کند.
در پایان این مراسم با اهدا لوح از بانوان دستگاه ورزش استان همدان تقدیر شد.
7520/2087
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.