مدیر امور برق جیرفت روز سه شنبه در جمع خبرنگاران گفت: برق مناطق مختلف این شهرستان به دلیل بهینه سازی و  تعمیرات اضطراری خطوط فوق توزیع برق خاموش می شود.

غلامعباس انجم شعاع افزود: خاموشی های با برنامه، فقط در زمان صبح و با اطلاع رسانی قبلی انجام می شود.

وی ادامه داد: مناطق تحت پوشش پست فوق توزیع اسفندقه شامل بخش اسفندقه و مناطق تحت پوشش پست فوق توزیع کلرود شامل  کلرود، کهیروئیه، بهجرد، عنایت آباد، سد خاکی، مسیر جاده بلوک از میدان کلرود تا حسین آباد جدید و مسیر جاده میانچیل از میدان کلرود تا روستای ده پیش قطع می شود.

مدیر امور برق جیرفت همچنین به حذف قبوض کاغذی برق اشاره کرد و گفت: مشترکان گرامی به جای دریافت قبض کاغذی، می توانند از طریق پیامک و اپلیکیشن شرکت توزیع نیروی برق، علاوه بر دریافت قبض الکترونیکی از سایر خدمات این شرکت استفاده کنند.

وی ادامه داد: مشترکان می توانند برای دریافت قبض، کد#شناسه قبض *b*، برای ثبت شماره موبایل کد#شناسه قبض *m* و همچنین برای حذف شماره موبایل، کد #شناسه قبض *d* را به شماره پیامکی ۲۰۰۰۰۸۰۰۰ ارسال کنند.

 افرادی که در مکان های استیجاری به سر می برند نیز در صورت تمایل نداشتن به دریافت این امکان بر روی تلفن همراه می توانند با ارسال کد #شناسه قبض *d* به شماره پیامک ۲۰۰۰۰۸۰۰۰ از سرویس ذکر شده انصراف دهند و دیگر قبض برای آنها ارسال نمی شود.

شهرستان جیرفت با ۳۰۸ هزار نفر جمعیت در فاصله ۲۳۰ کیلومتری جنوب کرمان واقع شده است.

۷۴۵۰/۷۴۲۹

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.