مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان گفت: از ابتدای مهرماه امسال روند صدور قبض کاغذی برق متوقف می‌شود.


علیرضا علیزاده در گفت‌وگو با ایسنا، منطقه زنجان، اظهار کرد: از ابتدای مهرماه امسال روند صدور قبض کاغذی برق متوقف و قبوض از طریق پیامک به شماره تلفن همراه مشترکان ارسال خواهد شد و شرکت توزیع نیروی برق استان در حال تکمیل مرحله جمع‌آوری شماره تلفن مشترکان برق و دریافت اطلاعات اولیه است و امیدواریم شهروندان با مشارکت خود ما را در این امر یاری کنند .


این مسئول، جایگزینی قبض الکترونیک به جای قبض کاغذی را برای سرعت بخشیدن به خدمت‌رسانی به مشترکان لازم دانست و ادامه داد: با حذف قبض‌های کاغذی از هدر رفتن کاغذ و از بین رفتن درختان و منابع آب کشور پیشگیری می‌شود و از سوی دیگر از هزینه‌های صدور و تحویل قبض کاسته و سرعت اطلاع‌رسانی بیشتر می‌شود. همچنین رفع مشکلات ناشی از مفقودی قبض‌ها و سایر مشکلاتی که برای مشترکین پیش‌ می‌آمد، از دستاوردهای حذف قبض‌های کاغذی است .


وی افزود: مشترکان برق استان زنجان می‌توانند برای دریافت قبض برق به صورت پیامکی شماره هفت رقمی رمز رایانه موجود در قبض برق خود را با تلفن همراه خود به شماره ۵۰۰۰۴۹۲۷ ارسال و مبلغ کارکرد ماهیانه برق خود را دریافت کنند .


علیزاده تصریح کرد: مشترکان برق می‌توانند شماره تلفن همراه خود برای دریافت قبض الکترونیکی را به ماموران قرائت کنتور یا دفاتر پیشخوان دولت نیز ارائه کنند. همچنین سایت شرکت توزیع نیروی برق و نرم‌افزار سامانه سبز این شرکت از راه‌های دیگر ثبت شماره تلفن همراه برای دریافت قبض الکترونیکی است.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.