اسماعیل صادقی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: هم اکنون ۶۰ درصد از اشتراک‌های کهگیلویه و بویراحمد در سامانه فراگیر مشترکین شرکت توزیع برق دارای شماره تلفن همراه ثبت شده هستند.

وی افزود: مشترکینی که نیاز به نوشتن شماره تازه و یا تغییر شماره‌های پیشین خود دارند می‌توانند شناسه رسید خود را به شیوه پیامک به سامانه ۳۰۰۰۷۵۲۱ارسال کنند.

صادقی بیان کرد: مشترکان همچنین می‌توانند با اعلام شماره تلفن همراه سرپرستان خانوار به مأموران قرائت در محل، مراجعه به دفترهای پیشخوان طرف قرارداد و یا نوشتن شماره خود در درگاه شرکت توزیع برق به نشانی www.kbepdco.ir  نسبت به نوشتن شماره خود اقدام کنند.

وی تصریح کرد: در صورت جابجایی مستأجر، مالک و یا مستأجر جدید می‌توانند از طریق تلفن همراه خود شماره شناسه قبض را به ۳۰۰۰۷۵۱۲۱ بفرستند تا شماره تلفن مستأجر جدید جایگزین شماره قبلی شود.

صادقی عنوان کرد: کرایه نشینان پس از  پایان زمان کرایه می‌توانند با فرستادن شماره۱۳ رقمی شناسه قبض محل اجاره قبلی را به‌صورت شناسه قبض* ارسال کنند تا پس از آن فرستادن پیامک محل مورد نظر برای آنها غیر فعال شود.

تعداد مشترکان برق در کهگیلویه و بویراحمد بیش از ۲۶۰ هزار اشتراک بوده که حدود ۱۹۰ هزار اشتراک از گونه خانگی و مابقی را نیز مشترکان تجاری، صنعتی، کشاورزی و عمومی تشکیل می‌دهند. 

۹۹۲۸/۶۱۱۰

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.