به گزارش خبرنگار ایرنا، قطع و وصل شدن های مکرر مکالمات تلفن همراه و ارسال نشدن پیامک ها در برخی خطوط مترو تهران به ویژه خط 3 (آزادگان تا قائم) از جمله مشکلاتی است که هر روز شهروندان را آزرده می کرد.
از آن طرف اپراتور همراه اول و ایرانسل اظهار داشتند که شرکت بهره برداری مترو تهران باید امکانات مناسبی در اختیارمان قرار دهد تا سرویس بهتری به مشترکان بدهیم و از آن طرف نیز شرکت مترو اعلام کرد که اپراتورهای همراه اول و ایرانسل در این زمینه باید اقدامات بیشتری برای سرویس دهی تلفن همراه انجام دهند.
پس از کش و قوس های فراوان در حال حاضر به نظر می رسد این مشکل برطرف شده و در بیشتر خطوط مترو تهران به ویژه خط 3 که خبرنگار ایرنا نیز مسافر این خط شد مشکل آنتن دهی تلفن همراه و ایرانسل و حتی پوشش اینترنت در بیشتر خطوط این خط برطرف شده است.
همچنین برخی شهروندان نیز در این باره به خبرنگار ایرنا اعلام کردند که وضعیت آنتن دهی موبایل خیلی بهتر شده و به هنگام حرکت قطار دیگر تلفن همراه از دسترس خارج نمی شود و همچنین به هنگام حرکت قطار در تمامی خطوط به ویژه خط 3 پوشش آنتن دهی نیز مناسب است.
مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران روز دوشنبه در این باره به خبرنگار ایرنا اظهار داشت که مشکل خلا آنتن دهی تلفن همراه در برخی ایستگاه های مترو تهران برطرف شده است.
فرنوش نوبخت ادامه داد: در حال حاضر مشترک مورد نظر در تمامی ایستگاه های مترو تهران در دسترس است.
وی تصریح کرد: در حال حاضر در تمامی ایستگاه های مترو تهران به ویژه خط 3 اپراتور همراه اول و ایرانسل در حال سرویس دهی هستند.
نوبخت خاطرنشان کرد: وضعیت ارتباطات تلفن همراه در مترو تهران مناسب است و در تمام ایستگاه‌های مشکلی در برقراری ارتباط نداریم و آنتن‌های 3G و 4G نیز در ایستگاه‌های زیرزمینی وجود دارد.
وی درباره پوشش دهی اینترنت در این شهر زیرزمینی نیز گفت: وضعیت پوشش دهی اینترنت در تمامی ایستگاه های مترو تهران مناسب است.
مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران یادآور شد: در حال حاضر دو اپراتور همراه اول و ایرانسل با امکانات مناسبی که در ایستگاه های مترو تدارک دیده اند از لحاظ پشتیبانی مشکلی ندارند و اگر نقص فنی در زمینه تعمیر و نگهداری پیش بیاید خود اپراتورها باید برای برطرف کردن این نقص فنی اقدام کنند.
مترو تهران که فعالیت آن نخستین بار از سال 1377 شروع شده در 6 خط اصلی با 204 کیلومتر و 116 ایستگاه فعال است.
تهرام/7243//1348
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.