به گزارش ایرنا، حبیب الله خنجری روز سه شنبه در مراسم تقدیر از چهل دانش آموز برتر فعال زرندی در اجرای طرح ایران یار گفت : هدف از اجرای طرح ایران یار معرفی کالای ایرانی و حمایت از کالای ایرانی بوده است.
خنجری افزود: امسال برغم تنگناهای مالی دولت، بیش از 171 پروژه در این شهرستان به بهره برداری رسیده یا کلنگ زنی شده که از افتخارات نظام جمهوری اسلامی است.
وی همچنین گفت: طی مدت یاد شده 98 درصد روستاهای شهرستان زرند از نعمت گاز برخوردار شده اند و در زمینه برق رسانی نیز تمام روستاهای بالای 5 خانوار برق دار شدند.
فرماندار زرند با اشاره به شعار (حمایت از کالای ایرانی) از سوی مقام معظم رهبری افزود: خرید کالاهای داخلی یکی از مصوباتی بوده است که تمام سازمان ها و نهادهای دولتی و کارخانجات موظف به انجام آن بوده اند.
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه زرند نیز در این مراسم ایجاد اشتغال را یکی از برکات خرید کالای ایرانی دانست و گفت: بالا رفتن کیفیت کالاهای ایرانی این امر را بهتر و زودتر محقق می کند.
حجت الاسلام محمد ایزدی با بیان اینکه مسئولان باید در راستای تحقق این شعار تلاش بیشتری داشته باشند افزود: با خرید کالای ایرانی اقتصاد ما قوی تر می شود و با قوی و پویا شدن آن اشتغالزایی رشد کرده و بیکاری کاهش پیدا می کند.
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه زرند در ادامه گفت: در تولید خیلی از کالاها از جمله زعفران در جهان حرف اول را می زنیم و در فن آوری هسته ای نیز جزو 8 کشور برتر جهان هستیم که این ها همه از برکات انقلاب است.
حجت الاسلام ایزدی افزود: تحقق شعار حمایت از کالای ایرانی در گرو حرکت های جهادی و تغییر الگوهای مصرفی کنونی جامعه به سوی اقتصادی پویا و با نشاط است .
زرند در 75کیلومتری شمال غرب کرمان قرار دارد.
9889/ 5054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.