به گزارش ایرنا، سید «علی آقازاده» روز شنبه در دیدار با مردم دهستان جوشق دلیجان در مسجد امام خمینی (ره) افزود: مسئولان در جمهوری اسلامی ایران تکلیف دارند که به بهترین شکل خدمات رسانی کنند و یکی از وظایف مهم آنان دیدار چهره به چهره با مردم به ویژه در مناطق روستایی است.
وی ادامه داد: روستاها کانون های مولد کشور هستند که باید با تقویت زیرساخت های اقتصادی سهمشان در تولید و اقتصاد ادا شود که دولت تدبیر و امید برنامه های کارآمدی در این عرصه دارد.
استاندار مرکزی خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی ایران مردمی ترین انقلاب کشور است که در چهار دهه حیات خود توانسته دستاوردهای عظیمی را خلق کرده و با اقتدار و قدرت به پیش برود.
آقازاده تاکید کرد: امام راحل با الگوی حکومتداری دینی خود مفهوم دموکراسی اسلامی را متجلی کرد و مناسبات غرب و شرق را در هم شکست.
وی با بیان اینکه مسئولان باید خود را همتراز مردم کنند، افزود: حمایت های هوشمندانه مردم در بزنگاه های مختلف همواره نظام اسلامی را سربلند کرده است.
استاندار مرکزی ادامه داد: شور و شوق مردم نسبت به نظام اسلامی مانند بدو انقلاب می باشد و این سطح از شعور سیاسی قابل تحسین است.
آقازاده گفت: شخصیت تاریخی و تفکر والای امام خمینی (ره) به عنوان رهبری موفق همواره زنده است و پس از چهل سال انقلاب اسلامی به عنوان قدرتی مطرح در جهان می باشد.
وی اظهار داشت: نظام اسلامی ایران همواره با توطئه دشمنان مواجه است و جنگ اقتصادی دشمن نیز در سایه وحدت و روحیه مقاومت شکست خواهد خورد.
استاندار مرکزی گفت: انقلاب اسلامی در دل مردم نفوذ عمیقی کرده و با تحریم و فشار اقتصادی دشمن خدشه ای به آن وارد نمی شود.
آقازاده خاطرنشان کرد: اقتدار نظام با حمایت مردم و محوریت مقام معظم رهبری حاصل شده و انقلاب به مسیر خود با قدرت ادامه می دهد.
وی در خصوص رفع مشکلات جوشق اظهار داشت : اصلاح مشکلات راه در دهستان جوشق و دلیجان با قوت دنبال می شود.
استاندار مرکزی بیان کرد: به منظور تعیین حدود مرز جغرافیایی دلیجان با کاشان و اصفهان مکاتباتی انجام شده و همه تلاش بر این است که این مهم هر چه سریع تر به نتیجه برسد.
نماینده مردم محلات و دلیجان نماینده مردم دلیجان و محلات در مجلس شورای اسلامی نیز در این دیدار گفت: روند گازرسانی، آبرسانی و برق رسانی به روستاهای کشور بعد از انقلاب اسلامی مطلوب بوده است.
حجت الاسلام «علیرضا سلیمی» افزود: دستاوردهای نظام اسلامی بزرگ است و مسئولان باید با خدمت صادقانه آن را کامل تر کنند.
وی ادامه داد: قبل از پیروزی انقلاب اسلامی شهرستان های خمین،محلات و دلیجان یک نماینده داشت اما امروز مردم به آسانی با مسئولان مشکلات خود را مطرح می کنند.
150 برنامه فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی در دهه فجر امسال در دلیجان برگزار می شود.
دلیجان واقع در جنوب استان مرکزی دارای 50 هزار نفر جمعیت است.
7277/9930/6013/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.