احمد امینی روش روز جمعه همزمان با آیین گرامیداشت پیروزی انقلاب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ایام الله دهه مبارک فجر آرمان ملتی است که برای برپایی ارزش های اصیل خود قیام کرد و با نثار خون خود نهال انقلاب را آبیاری کرد.
وی ادامه داد: انقلاب اسلامی ایران همچنان برای همه مردم آزاد و اصیل جهان شایسته عزت و احترام و الگوی عملی مردم سالاری دینی است.
رئیس شورای تامین جیرفت اظهار داشت: این ایام عزیز و فرخنده، فرصتی است که باید غنیمت بدانیم و همه ما مرهون شهدای گرانقدر و عزیزی هستیم که درخت تناور این انقلاب با خون آن ها سیراب شده است.
وی بیان کرد: انقلاب اسلامی به فرموده حضرت امام خمینی (ره) انفجار نور بود، انقلابی که به جرأت می توان گفت، مهمترین حرکت اسلامی و جنبش انقلابی در تاریخ اسلام است.
فرماندار جیرفت تصریح کرد: اکنون در این دوران حساس، مردم فهیم و هوشیار ایران همانند روزهای اول انقلاب اسلامی از این ودیعه الهی حفاظت می کنند.
امینی روش ضمن گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی و یاد و خاطره امام راحل و شهدای گرانقدر انقلاب گفت: این ایام فرخنده را به مقام معظم رهبری، ملت شریف ایران و همه خدمتگزاران صدیق به نظام مقدس جمهوری اسلامی خصوصا مردم ولایت مدار شهرستان جیرفت تبریک و تهنیت عرض می کنم.
شهرستان جیرفت با 308 هزار نفر جمعیت در فاصله 230 کیلومتری جنوب کرمان واقع شده است
7450/7429/ 5054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.