به گزارش ایرنا امیر سرتیپ حبیب الله سیاری روز دوشنبه در کنگره ملی سه هزار شهید استان قزوین با بیان اینکه دشمنی استکبار جهانی با انقلاب اسلامی ریشه ای و اساسی است، افزود: آرمان ها و اهداف انقلاب اسلامی و مخالفت با برتری طلبی استکبار موجب دشمنی استکبار جهانی با انقلاب اسلامی شده است.
وی افزود: انقلاب اسلامی با هرگونه برتری طلبی مخالف است و اجازه نمی دهد یک بیگانه بار دیگر بر ملت ایران آقایی کند.
سیاری اضافه کرد: انقلاب اسلامی اجازه نمی دهد دوباره استکبار جهانی برای بهره برداری از منابع و ثروت های ملی وارد کشور شوند و مستشاران خارجی برای سازمان های کشور تصمیم سازی کنند.
وی افزود: استکبار جهانی که در گذشته منافع نامشروع، برتری طلبی، آقایی، تصمیم گیری و تصمیم سازی در کشور داشته است، امروز اجازه حضور در کشور ندارد و برای بازگشت مجدد به کشور به هر طریق متوسل می شود.
سیاری با بیان اینکه تا زمانی که انرژی در جهان مهم است کشور ایران برای جهان اهمیت دارد، افزود: کشور ایران به دلیل جایگاه و موقعیت جغرافیایی خود در بیضی انرژی جهان قرار گرفته است و همواره استبکار جهانی تلاش می کند که زمینه بازگشت و حضور خود را به این کشور فراهم کند.
این مسئول ادامه داد:دانش آموزان که آینده سازان کشور هستند باید با غیرت و آگاهی از این جایگاه مهم پای کار بوده و از این فرصت برای پیشرفت کشور استفاده کنند.
این مسئول نظامی اضافه کرد: اگر ما روزی آرمان های انقلاب را کنار بگذاریم و هدف و پایمردی شهدا را فراموش کنیم مطمئنا دشمنان با ما دشمنی نخواهد داشت و به اهداف خود دست خواهند یافت.
سیاری ادامه داد: امروزه دشمنان بعد از شکست در پروژه های مختلف جنگ را در دو بخش فرهنگی و اقتصادی در پیش گرفته اند و برای تغییر باورها، اعتقادات، ارزش های دینی و اسلامی ملت ایران تلاش می کنند.
فرمانده سابق نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به کنگره سه هزار شهید استان قزوین، افزود: زنده نگه داشن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست و مسئولان باید به خود ببالند که برای برگزاری این رویداد بزرگ فرهنگی و معنوی که اجر آن کمتر از شهادت نیست تلاش کرده اند.
وی گفت: طبق فرموده مقام معظم رهبری هرچه داریم به برکت خون شهدا است و باید بیشتر قدردان داشته های خود از جمله پیشرفت و توسعه و امنیت و اقتدار کشور در منطقه باشیم.
این مسئول نظامی ادامه داد: دشمنان از ابتدای انقلاب تاکنون برای شکست انقلاب اسلامی به پروژه های مختلف از قبیل ایجاد اختلافات قومی و مذهبی و 17 هزار ترور دست زدند اما در همه موارد از اهداف خود ناکام ماندند.
سیاری اضافه کرد: دشمنان در مقطعی برای پیشبرد اهداف خود جنگ تحمیلی را علیه ملت ایران برنامه ریزی کردند ولی صدام عامل دست نشانده آنها با همه امکانات و تجهیزات نظامی و حمایت استکبار در اهداف خود ناکام ماندند.
وی گفت: انقلاب اسلامی در طول 40 سال از عمر با برکت خود فراز و نشیب های زیادی را پشت سرگذاشته و امروز به برکت خون شهدا به مرز بالندگی و اقتدار دست یافته است.
سیاری اضافه کرد: در هر جنگی بخشی از خاک ایران جدا شد اما جنگ هشت ساله تحمیلی تنها جنگی بود که حتی یک وجب از خاک ایران جدا نشد و این یک افتخار بزرگ برای کشور ایران و نظام مقدس جمهوری اسلامی است.
6101
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.