به گزارش خبرنگار ایرنا، امام جمعه موقت پلدختر روز شنبه دراین آیین ضمن تبریک و گرامیداشت دهه مبارک فجر، استقلال ایران را بزرگترین دستاورد انقلاب اسلامی ایران دانست و اظهارداشت: امام خمینی (ره)عزت و اقتدار را برای مردم به ارمغان آورد و توانست حکومت 2 هزارو 500 ساله ستمشاهی را به زباله دان تاریخ بیندازد.
حجت الاسلام کاظم تیموری افزود: امروز ایران اسلامی یک ابرقدرت در خاورمیانه و اثر گذار در جهان محسوب می شود.
وی بیان کرد: در دوران پیروزی انقلاب دانش آموزان و فرهنگیان نقش مهم و موثری ایفا کردند و نسل جوان امروز نیز باید با درک اهداف و آرمان های انقلاب از آنها پاسداری و حفاظت کند.
امام جمعه موقت پلدختراضافه کرد: انقلاب اسلامی در چهل سال عمر پر برکت خود دستاوردهای مهم زیادی در حوزه های مختلف معنوی، فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و بین المللی به دست آورده است.
مدیرآموزش و پرورش پلدختر نیز دراین آیین گفت: امام راحل 12 بهمن 57 به میهن اسلامی ایران بازگشت و در22 بهمن همان سال انقلاب اسلامی با جانفشانی انقلابیون و مردم به پیروزی رسید.
رضا شاهمرادی اظهارداشت: امروز کشور ما از نظرعلمی و آموزشی به رشد و توسعه دست یافته درحالی که قبل از انقلاب میزان بی سوادی در کشور بیش از 52 درصد و امروز به برکت نظام جمهوری اسلامی میزان بی سوادی به کمتر از 10 درصد رسیده است.
وی افزود: دنیای استکبارهمواره به دنبال تهدید، تحریم و تخریب انقلاب اسلامی بوده، دشمن امروز پس از تجربه جنگ استراتژی تحریم را در پیش گرفته است.
مدیرآموزش و پرورش پلدختر بیان کرد: امروز توان موشکی ایران غرب را به هراس انداخته و موجب اقتدار جمهوری اسلامی شده که این توان دفاعی و موشکی توسط جوانان این کشور در شرایط سخت تحریم رقم خورده و همه اینها از برکات انقلاب اسلامی است.
به گزارش ایرنا، دراین آیین بخشدارمرکزی، شهردار، فرمانده انتظامی شهرستان، اعضای شورای شهر و جمعی از فرهنگیان و دانش آموزان نیزحضور داشتند.
7272/7273
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.