به گزارش خبرنگار ایرنا، در این نمایشگاه عملکرد 40 دستگاههای اجرایی شهرستان در قالب یکصد غرفه برای بازدید علاقه مندان به نمایش گذاشته شده است.
فرماندار بابل در آیین افتتاح این نمایشگاه گفت: انقلاب اسلامی ایران در طول 40 سال دستاورد های ارزشمندی در ابعاد علمی، آموزشی، ورزشی و فرهنگی به دست آورده است که ضرورت داشته این عملکرد با برگزاری یک نمایشگاه در معرض دید مردم قرار گیرد.
قربانعلی ولیزاده بورا افزود: این عملکرد در قالب نمایش فیلم، بنر، کتابچه، پوستر و عکس در دهه فجر برپا شده و تا پایان دهه فجر ادامه دارد.
وی اظهارداشت: دشمن با استفاده از ابزارهای مختلف رسانه ای که در اختیار دارد در حال ناکارآمد نشان دادن عملکرد نظام است و ضرورت دارد که همه ما با استفاده از تمامی ظرفیت های خود این عملکرد را به نمایش بگذاریم و توطئه های دشمنان را خنثی کنیم.
وی افزود: به هیچ عنوان محدودیت هایی که استکبار برای ما ایجاد می کنند مانع خدمت رسانی ما نخواهد بود و افتتاح 71 طرح در دهه فجر امسال در بابل نشان از شتاب یافتن خدمت رسانی به مردم است.
فرماندار بابل گفت: یکی از ویژگی های انقلاب ما مردمی بودن آن است و تردیدی نیست که مردم با راهپیمایی در 22 بهمن همچنان علاقه مندی خود را به آرمان های انقلاب اعلام می کنند.
نمایشگاه دستاوردهای انقلاب اسلامی در شهرستان بابل از امروز جمعه به مدت 10 روز برای بازدید علاقه مندان در مصلی این شهرستان دائر است.
همزمان با دهه مبارکه فجر تعداد 71 طرح با اعتبار 840 میلیارد ریال به بهره برداری می رسد.
/1654/7343
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.