سردار مجتبی فدا روز جمعه در گفت و گو با ایرنا افزود: ارایه دستاوردها و توانمندی های کنونی کشور، آگاهی بخشی و بصیرت افزایی محور و هدف اصلی این برنامه ها را تشکیل می دهد و سعی شده تمامی مناطق استان اعم از پایگاه ها، نواحی و مناطق را در بر بگیرد.
وی ادامه داد: برپایی نمایشگاه آثار فرهنگی هنری با محوریت انقلاب، گردهمایی پیشکسوتان و تاثیرگذاران انقلاب و هشت سال دفاع مقدس، تجلیل از خانواده های شهدا، جانبازان و ایثارگران بخشی از برنامه های دهه فجر امسال را تشکیل می دهد.
جانشین فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج ) اصفهان اضافه کرد: حضور در راهپیمایی 22 بهمن، برگزاری جشنواره های هنری، برپایی محافل فرهنگی و ادبی همچون شب شعر، اجرای مسابقات ورزشی و دیدار با رزمندگان و خانواده های آنان بخش دیگری از برنامه های چهل سالگی انقلاب خواهد بود.
فدا با اشاره به نقش پررنگ مردم اصفهان در انقلاب اسلامی و دفاع مقدس خاطرنشان کرد: شهروندان این خطه در شرایط خاص کشور همواره یار و پشتیبان بوده اند برای مثال آمار بیانگر این است که یک دهم شهدای انقلاب و جنگ تحمیلی از این استان بوده اند که نشان از روحیه، ایثار، شجاعت و دینداری آنان در ادوار مختلف تاریخ دارد.
وی به افزایش توان دفاعی و نظامی اصفهان در مقایسه با پیش از انقلاب اشاره و تصریح کرد: تعداد یگان های نظامی و انتظامی در این منطقه در مقایسه با سال های قبل از سال 57 چند برابر شد و همواره سعی کرده قدرت و پیشتازی خود در عرصه توان نظامی و دفاعی را حفظ کند.
جانشین فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج ) استان اصفهان اظهارداشت: این استان طی سال های اخیر دستاوردهای فراوانی در زمینه امور نظامی و دفاعی داشته است و قدرت خود را به برکت حضور و حمایت مردم حفظ خواهد کرد.
/6026/6020
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.