محمد کشاورز روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: منبع مطالعه این مسابقه کتاب '40 سال با انقلاب' است که توسط انتشارات اندیشه زرین منتشر شده و نسخه الکترونیکی آن توسط بسیج رسانه استان قزوین قابل دسترس است.
وی اظهار داشت: این کتاب در سه فصل تدوین شده است که دستاوردهای انقلاب اسلامی در کلام رهبری و 40 دستاورد ویژه انقلاب اسلامی از جمله آنهاست.
کشاورز خاطر نشان کرد: شرکت کنندگان می تواتند پاسخ نامه خود را تا 22 بهمن ماه سال جاری از طریق آدرس پستی یا از طریق نمابر به شماره 33785100 و یا سامانه پیام رسانه این نهاد ارسال نمایند.
وی اظهار داشت: به برندگان این مسابقه فرهنگی که در جهت بالا بردن میزان بصیرت و فرهنگ کتابخوانی انقلاب برگزار می شود، جوایز نفیسی اهدا می شود.
رییس بسیج رسانه استان قزوین در ادامه با تشریح برنامه های بسیج رسانه قزوین در ایام الله دهه فجر، خاطر نشان کرد: مهم ترین برنامه بسیج رسانه استان در این ایام، نشست بصیرتی تبیین آرمان ها و دستاورد های انقلاب اسلامی با سخنرانی آقای حسن کربلایی مدیر عامل خبرگزاری آنا و نایب رییس انجمن روزنامه نگاران مسلمان است.
وی افزود:از دیگر برنامه های بسیج رسانه استان می توان به میزگرد و هم اندیشی اصحاب رسانه استان قزوین پیرامون دستاورد هاای انقلاب اسلامی در روز 14 بهمن ماه سال جاری در سالن جلسات سپاه صاحب الامر استان اشاره کرد.
کشاورز همچنین گفت: در جهت شناخت بیشتر اهالی قلم با چگونگی به ثمر نشستن درخت انقلاب ، 23 بهمن ماه اردوی فرهنگی دیدار از موزه عبرت و دیدار از خبرگزاری فارس و موسسه مطبوعاتی کیهان در تهران به همت خانه مطبوعات استان نیز در دستور کار قرار دارد.
6104*3013
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.