در آستانه پیروزی انقلاب اسلامی و جشن‌های 40 سالگی انقلاب نمایشگاه تخصصی عکس علمداران انقلاب در نگارخانه خطایی اردبیل گشایش یافت.
به گزارش ایسنا، منطقه اردبیل، در این نمایشگاه که به مدت 6 روز و تا 17 بهمن ماه در محل نگارخانه خطائی اردبیل دایر است مجموعه‌ عکس‌هایی با محتوای قیام مردم اردبیل در روزهای انقلاب با محوریت روحانیون سرشناس و جامعه روحانیت این استان به معرض دید عموم گذاشته شده است.
در مراسم افتتاخ این نمایشگاه که با حضور مسئولان استانی و روحانیون برگزار شد، مدیر کل تبلیغات اسلامی استان اردبیل در سخنانی با اشاره به نقش روحانیت در یپروزی انقلاب اسلامی اظهار کرد: پیروزی نظام جمهوری اسلامی بر سه محور ایمان به خدا، مردمی بودن انقلاب و مرجعیت دینی استوار است که در این میان اعتقاد به ولایت مطلقه فقیه و مرجعیت دینی پایه‌های انقلاب اسلامی را مستحکم‌تر کرده است.
حجت‌الاسلام مهدی ستوده خاطرنشان کرد: نقش علما و روحانیون نقشی ماندگار و اثری شگرف در جمهوری اسلامی ایران است که در تحرکات قبل از انقلاب و حین پیروزی نظام جمهوری اسلامی ایران به خوبی خود را نشان داد.
وی با تبریک فرارسیدن ایام پیروزی انقلاب اسلامی و جشن‌های 40 سالگی انقلاب بیان کرد: وظیفه روحانیت بعد از پیروزی انقلاب اسلامی نیز نقشی روشن و بدیهی است و این 40 سال روحانیون توانستند با روشنگری خود راه نورانی انقلاب را به جهان نشان داده و بیداری اسلامی را از ایران به دنیا صادر کنند.
مدیر کل تبلیغات اسلامی استان اردبیل به برگزاری نمایشگاه عکس علمداران انقلاب اسلامی اردبیل با محوریت نقش روحانیون در اردبیل اشاره کرد و گفت: این نمایشگاه با همکاری اداره کل تبلیغات اسلامی و مدیریت حوزه‌های علمیه استان اردبیل همزمان با 40 سالگی انقلاب به مدت 6 روز در نگارخانه خطایی مجموعه جهانی بقعه شیخ صفی‌الدین اردبیلی تا 17 بهمن ماه دایر است.
ستوده برگزاری نشست‌های تخصصی با حضور اساید استانی و کشوری در این نمایشگاه را یادآور شد و بیان کرد: ما با دعوت از اساتید تهران، قم و اردبیل از مجموعه حوزه‌های علمیه این نشست‌های تخصصی و روشنگری را برگزار می‌کنیم.
وی هدف از برگزاری این نمایشگاه را بررسی دستاوردهای انقلاب اسلامی در حوزه‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی و اعتقادی اعلام کرد. Normal 0 false false false EN-US X-NONE FA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:8.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:107%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.