فرماندار نکا ضمن اشاره به چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی افزود: به مناسبت پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی 54 طرح و پروژه در شهرستان نکا تدارک دیده شده است.

به گزارش خبرنگار  ایلنا، عبدالجواد توحیدی مقدم، در نشستی با اصحاب رسانه، ضمن اشاره به در پیش بودن دهه فجر پیروزی انقلاب اسلامی، افزود: انقلاب اسلامی در طول چهل ساله گذشته انقلاب، اثرگذاری فراوانی در جهان و بیداری اسلامی داشته است و کشورهای مختلفی به پشتوانه این نظام دلگرم هستند.

وی گفت: افتخار می کنیم که در این کشور با توانمندی های مختلف زندگی می کنیم و اکنون که این نهال انقلاب به درخت تبدیل شده است باید در نگهداری از آن دقت کنیم.

فرماندار نکا با اعلام اینکه دشمن در تمام دوران مختلف انقلاب در پی ضربه زدن به نظام بوده است و اقدامات زیادی را برای به سرانجام نرسیدن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ترتیب داده است که باید بیدار باشیم و برنامه های دشمن را ناکام کنیم.

توحیدی مقدم همچنین با اشاره توسعه چشمگیر ایجاد شده در دوران قبل و بعد از انقلاب یادآور شد: ملت ما در قبل از انقلاب از حداقل ها محروم بودند و اکنون توسعه همه جانبه رد بخش های مختلف و در دورترین نقطه روستاها اتفاق افتاده است و باید قدردان این نظام بود.

وی با اشاره به گازرسانی به بخش های مختلف روستایی ادامه داد: در رژیم گذشته مردم از نعمت گاز در شهر و روستا بی بهره بودند و اکنون 62 روستای بخش مرکزی و شهر نکا دارای گاز بوده و در دهه فجر امسال هم 23 روستای هزارجریب نکا با اعتبار بیش از 300 میلیارد ریال گازرسانی می شوند.

فرماندار نکا گفت: با برنامه ریزی انجام شده در دهه فجر امسال 54 پروژه و طرح عمرانی به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در شهرستان نکا  با اعتبار 505 میلیارد ریال افتتاح می شود.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.