فرمانده سپاه کربلای مازندران از اجرای 9 هزار و 957 برنامه در ایم دهه فجر در مازندران خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا،سردار محمد حسین بابایی پیش از ظهر امروز در نشست با خبرنگاران که بمناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برگزار شد اظهار داشت: نهال انقلاب اسلامی که از همان ابتدا مورد هجوم دشمنان قرار گرفته بود که با نثار خون شهدا و   مردم پس از 40 سال به درخت تناور تبدیل شد و به این سادگی نیز آسیب پذیر نیست.

وی افزود: مردم امروز با نشاط به جش های پیروزی انقلاب وارد شدند و ثابت کردند که تحریم،محاصره،تهدید و ترور نمی تواند عقاید مردم به انقلاب اسلامی را تغییر دهد.

فرمانده سپاه کربلای مازندران گفت: اعتقاد ما به اصل اعتقادی ولایت فقیه است که بعضی ها به آن اعتقاد ندارند اما مردم ما همچنان با روحیه انقلابی به راه خود ادامه می دهند.

وی افزود: شاید در برخی از موارد سلایق افراد با هم متفاوت باشد ؛ ایرادی ندارد،بلکه موجب رشد انقلاب می شود ،متاسفانه برخی افراد در طول 40 سال انقلاب نسبت به اصول انقلاب ایمانشان را از دست داده اند.

بابایی ادامه داد: دشمن برآن است تا یاس و ناامیدی را در بین مردم ایران گسترش دهد و مردم نیز در مقابل این فشارها سرتعظیم فرود آورند اما مردم ایران با تبعیت از فرامین حضرت سیدالشهدا ( ع) که فرمودند که ذلت از ما دور است از ذلت دوری می کنند. و هرگز حاضر نیستند به دوران ذلت بار طاغوت برگردند.

وی افزود: در تمام این 40 سال مدام تحریم بوده ایم و همچنان نیز تحریم هستیم اما با این حال جزء کشورهای مطرح جهان در همه عرصه ها از جمله صنایع نظامی،علوم پزشکی،آی تی بوده و از رتبه اول تا سی و دوم برخوردار هستیم.

فرمانده سپاه کربلای مازندران به عناوین برنامه های دهه فجر اشاره کرد و افزود: 9 هزار 957 برنامه دهه فجر در مازندران برگزار می شود.

وی افزود:افتتاح پایگاه مقاومت ،سالن های ورزشی،پروژه های محرومیت زدایی و طرح های اقتصاد مقاومتی از جمله پروژه های دهه فجر است.

بابایی برپایی همایش با در سه بخش علمی،فرهنگی و بصیرتی ، دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران،نمایشگاه دستاوردهای بسیج با مشارکت دستگاه های دولتی،جشن محله پاک در محلات آسیب دیده استان شمار برنامه های سپاه کربلای مازندران در ایام دهه فجر است.

وی به اجرای "طرح کرامت" در 13 محله آسیب پذیر استان اشاره کرد و توضیح داد : در طول 6 سال گذشته 25 هزار کارگاه اشتغال در استان ایجاد کرده ایم.

بابایی با اشاره به " طرح ایران یار" با موضوع فرهنگ سازی و حمایت ازکالاهای ایرانی ،اجرای 40 تئاتر خیابانی از دیگر برنامه های دهه فجر اعلام کرد.

وی افزود: از هفته بسیج تاکنون 200 خانه محروم ساخته شد که 130 باب از خانه ها در ایام دهه فجر تحویل داده می شود.

بابایی ادامه داد: ساخت 746 خانه محروم در دستور کار سپاه کربلای مازندران قرار گرفته است که 20 میلیون تومان آنرا کمیته امداد امام خمینی (ره) پرداخت و مابقی را با تلاش جهادی ،مردم و خیران تامین می شود.

وی اعلام کرد: در روز 13 بهمن بصورت همزمان در سراسر کشور چندین هزار پروژه خدمات عمومی،محرومیت زدایی با حضور فرمانده کل سپاه کربلا و در شهرستان ها نیز بصورت ویدئو کنفراس افتتاح می شود.

بابایی گفت: در این ایام 40 گروه جهادی در قالب گروه های عمرانی،پزشکی و تولیدی به مناطق محروم اعزام می شوند.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.